Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 27., péntek

10. rész: Megdöbbentő.hír

Ránéztem az égre és arra gondoltam, legalább ugyan azt az eget nézzük, ugyan azokat a csillagokat látjuk! Már.elég.későre.járt.és.holnap.korán.kell.kelnem.hisz.iskola.ezért.nehezen.akarva.mégis.elindultam.be.a.szobámba.Bár.szívem.és.lábaim.inkább.maradtak.volna.s.két.szemem.szívesebben.bámulta.volna.a.gyönyörű.eget.melyet.reményeim.szerint.Justin.is.néz.mégis.a.való.élet.nem.ilyen.egyszerű.Lassan.becsoszogtam.a.szobámba.még.az.utolsó.könnyeimet.letrölve.arcomról.Mennem.kéne.zuhanyozni.de.akkor.lemosnám.magamról.Justin.minden.egyes.érintését.ezért.inkább.most.magamonhagyva.a.pulcsiját.fekszek.le.aludni.Illata.még.mindig.tisztán.érződött.a.puha.pulcsin.melyet.olyan.kedvesen.ajálott.fel.A.nyakláncot.megfogadtam.hogy.sohasem.veszem.ki.a.nyakamból.Akárhányszor.rágondoltam.a.szív.alakú.medál.mintha.dobbant.volna.egyet.Egy.dolog.bántott.de.nagyon.hogy.én.nem.adtam.neki.semmi.emléket.amiről.akárhol.jár.is.eszébe.juthatnék.De.bízom.abban.hogy.ő.is.rengeteget.gondol.rám.Elhelyezkedtem.kényelmesen.majd.lehunytam.szemem.de.aludni.nem.tudtam.Csak.forgolódtam.és.egyre.csak.rá.gondoltam.Nem.tudtam.kiverni.a.fejemből.Egyszerűen.nem.megy.Ő.jutott.eszembe.mindenről.Visszaemlékeztem.újra.és.újra.arra.a.csodálatos.napra.azonban.mikor.már.sikerült.volna.elaludnom.mert.csak.a.jóra.gondoltam.eljött.az.a.rész.amikor.közölte.velem.hogy.elmegy.Megint.sírva.fakadtam.Könnyeim.mint.esőcseppek.hullottak.a.párnámra.Arra.lettem.figyelmes.hogy.már.hajnali.5.óra.és.mindjárt.kelnem.kell.de.még.egy.percet.sem.aludtam.Aztán.valahogy.mégis.sikerült.elaludnom.bár.nem.volt.hosszas.ez.az.idő.mert.félhétkor.anya.hangjára.ébredtem.
-Kicsim.ideje.kelni!.-kiáltott.fel.mint.minden.átlagos.reggel.Nem.adtam.választ.Nem.volt.erőm.még.válaszolni.sem.Ha.most.nem.ment.mi.lesz.az.iskolában.?!.Emma.elől.valahogy.titkolnom.kell.ezt.az.egészet.de.neki.mindent.elmondtam.eddig.MINDENT.És.most.úgytünik.ennek.vége.Erről.senkisem.tudhat.SENKI.Nagy.nehezen.kimásztam.az.ágyból.Elindultam.a.gardróbom.felé.majd.kinyitottam.az.ajtaját.és.szememmel.válogatni.kezdtem.a.ruháim.közül.de.egysem.bizonyosult.olyan.kényelmesnek.és.megfelelőnek.mint.Justin.pulcsija.de.ebbe.sajnos.nem.mehetek.iskolába.hisz.rögtön.kiderülne.minden.Nehezen.bár.megváltam.a.pulcsitől.Ahogyan.elhagyta.testemet.a.pulcsi.érzete.eltünt.vele.a.biztonság.érzetem.is.és.üresnek.éreztem.magam.Gyorsan.magamra.kaptam.valami.göncöt.csak.hogy.legyen.rajtam.ruha.Utána.a.földön.heverő.ruhadarabra.pillantottam.és.a.szívem.szakadt.meg.Újra.magam.előtt.láttam.ahogyan.ült.a.padon.Eszméletlenül.állt.rajta.ez.a.pulcsi.Kihangsúlyozta.gyönyörű.szemét.és.varázslatos.mosolyát.Megráztam.a.fejem.és.öltöztem.tovább.valahogy.ki.kell.vernem.a.fejemből.hogy.újra.a.normális.életet.tudjak.élni.habár.szívem.nem.azt.akarja.Bedobáltam.a.mai.órák.szerinti.könyveket.a.táskámba.a.telefonomat.pedig.becsúsztattam.a.farzsebembe.A.pulcsit.feldobtam.az.ágyamra.Még.utoljára.végigsimítottam.rajta.kezemet.majd.elfordultam.tőle.és.elindultam.Útközbe.találkoztam.Emmel.a.megszokott.helyen.
-Zoé!Mi.történt.veled.?Már.egy.ideje.nem.is.találkoztunk.!Talán.valami.baj.van.?
-Emm.!.öö.semmi.bajom.nincs.csak.beteg.voltam.és.nem.akartam.hogy.te.is.elkapd.-öleltem.meg.
-Hé.de.szép.nyakláncod.van.?.kitől.kaptad.??.-majd.elkezdte.olvasni.a.szöveget.rajta.-csak.nem.valami.titkos.hódoló.?-és.egy.sunyi.mosolyt.képzett.a.szájával.
- Nem.dehogyiis.-nevettem.fel.bár.egyből.rátapintott.a.lényegre.-Jessicától.kaptam..egy.barátnőm.az.internetről.-próbáltam.minnél.hihetőbb.történetet.kitalálni.bár.fájt.hogy.hazudnom.kell.Emmnek.-És.küldte.postán.hogy.mindig.mellettem.van.és.ezt.érezzem.is.
-Áhhá..értem.-mondat.Emma.-Kezdtem.örülni.hogy.találtál.valakit.
-Nem..nem.találtam.még.senkiit.-ez.csak.egyre.rosszabb.lesz.Nem.tudok.folyamatosan.hazudni.Emmának.
-Az.első.óránk.biosz.lesz.-mondta.amikor.beléptünk.az.iskola.ajtaján.Iagzából.nem.nagyon.érdekelt.hogy.milyen.óra.lesz.mert.tudtam.hogy.ugysem.fogok.tudni.odafigyelni.Délután.a.suliból.hazafelé.bementem.nagyihoz.Ő.mindig.tudott.segíteni.ha.valami.problémámvolt.és.valakivel.meg.kell.beszélnem.ezt.az.egészet.ha.nem.Emmel.akkor.mással.Ő.biztos.megfog.érteni.
-Nagyii.megjöttem.!-kopogtattam.az.ajtóón.
-Sziaa.drágám.Fáradj.beljebb.-szólt.hozzám.-Valami.baj.van.?-rögtön.észre.vette.hogy.nincs.velem.minden.rendben.Pedig.még.meg.sem.szólaltam.
-Nem.is.tudom.nagyi..annyira.bonyolult.minden.-kezdtem.el.kiönteni.a.szívem.neki.-van.egy.fiú..de.ő.nem.egy.átlagos.srác.Ő.egy.szupersztár.
-Valóban.?-csodálkozott.el.nagyi.de.láttam.a.szemében.a.törődést.is.
-De.annyira.kedves.és.olyan.gyönyörűen.mosolyog.és.één..-ekkor.a.hangom.kicsit.elakadt.-és.én.beleszerettem.de.úgyérzem.ő.is.belém.de.sajnos.neki.elkellett.mennie.és.kitudja.mikor.találkozunk.újra.és.már.nagyon.hiányzik.és.nem.tudom.mit.tegyek..nagyi.segíts.-néztem.rá.kérően.
-Tudtam.hogy.egyszer.eljön.az.az.időszak.amikor.problémád.lesz.a.fiúkkal.dehogy.pont.egy.sztárral..így.mégbonyolultabb.a.helyzet..de.erre.csak.egyet.tudok.mondani.kislányom.Ha.ő.is.igazán.szeret.visszajön.hozzád.-annyi.megértéssel.és.meggyőzően.mondta.hogy.elhittem.neki.és.máris.jobban.lettem.pedig.csak.pár.szót.mondott.mégis.egy.életre.szóló.tanulásgot.lehet.belőle.levonni.
-köszönöm.nagyi.-öleltem.meg.miközben.arcáára.nyomtam.egy.hatalmas.puszit.
-Na.de.már.ha.igy.megbeszéltük.akkor.elárulhatnád.hogy.ki.is.ez.a.szupersztár..-mosolyodott.el.
-hát.ő.nem.más.mint..Justin.Bieber.-ahogy.kiejettem.a.nevét.láttam.ahogy.nagyim.arca.elsápad.és.meglepődve.mégis.ijedten.nézett.rám.
-Az.ifjú.énekes.Justin.Bieber.?.-tette.fel.a.kérdést.
-Igen.nagyi.ő.az.-mondtam.boldogan.és.reméltem.hogy.büszke.lesz.rám.de.nagyi.ekkor.hirtelen.felállt.és.a.korát.meghazuttoló.gyorsasággal."kirohant".a.kertbe.a.nagy.fához.én.is.utána.siettem.de.újra.éreztem.ahogyan.a.képekről.a.rokonaim.tekintete.szinte.a.szívembe.hatol.Hátra.fordultam.de.a.képek.ugyanúgy.voltak.a.falon.mint.ahogyan.eddig.Tehát.megfordultam.és.gyorsan.nagyi.után.siettem.hogy.kiderítsem.miért.lett.ilyen.feldúlt.....


na.szóval.bocsi.h.ilyen.rövid.lett.de.sajna.mennem.kell.-.-.(: remélem.azért.tetszik.majd.és.várook.sok.sok.komiiit*-*.sokaaat.!!:D.ma.még.lehet.hogy.jövök.egy.résszel.mivel.Petra.nincs.:( addig.is.puszíím. Dettus.(:

10 megjegyzés:

  1. szerintem nagyo jó és nem is olyan rövid

    VálaszTörlés
  2. Nagyon király alig várom a következő részt :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjó lett Dettii<3333 nemis lett rövid.:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó rész..Végre jönnek az izgalmak..xD :D várom a kövit..:D

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon nagyon szupi lett :D
    várom már a kövit :P
    cupp

    VálaszTörlés
  6. ügyi vagy Detti, nagyon klassz rész :) jön az izgalom, én meg megyek. de ilyen az én formám :D

    VálaszTörlés
  7. nah haliiii!!!!!!
    :D :D :D
    sikerült behozni a netet a balcsin *-*
    Dettim ( LLL ) én nagyoonŁŁ.
    ebben a részben te voltál Zoé és én Jessica *-*
    majdnem elsírtam magam mikor azt a részt olvastam :$
    J alakú medál örökreeee *-*
    szupi részlett :)
    én csak vasárnap tok részt írni de msn-en már lehet h ma is leszek :)
    SZERETLEEEK TITEKEEET (LLLLLLLLL)

    VálaszTörlés
  8. Petra, remélem hozod, mert imádom a törit.:D:D <3333 ügyesekvagytokŁŁŁ

    VálaszTörlés
  9. úú de jó lett :d nagyi már tud valamit:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  10. lányok kérlek segítsetek nekem a weboldalam szerkesztésében !! :D

    VálaszTörlés