Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2011. január 16., vasárnap

37. rész: A koncert

Hitetlenkedve ingattam fejem, majd kirohantam az ajtón, ki a hotelből, és vámpírt kerestem. Vámpírt, akit megölhetek.............Feldúlva mászkáltam a városban, de persze egy vámpír sem volt a közelemben. Nem értettem Justint...Elvileg szeret és mégis mindenben Cait mellett áll. Úgy döntöttem, hogy ma semmiképp sem megyek el Justin esti koncertjére, sőt ma este nem is abban a szállodában alszom hanem a lehető legmesszebb tőle és leendő feleségétől. Felpofozott s ez a tudat nem hagyott nyugodni. Ha Justin nem lett volna ott Cait már biztos nem élne. Észre sem vettem és már szürkülni kezdett az ég.   Egész nap a városban kóvályogtam és étteremben ettem. A telefonomat is kikapcsoltam mert Pattie és Usher folyamatosan hívogatott, de én nem akartam velük beszélni. Őszintén szólva senkivel sem akartam beszélni. Kezdett hűvös lenni s rajtam nem volt se kabát se pulcsi. Megakartam várni még Justin elindul a koncertre és aztán visszamegyek a hotelbe, összeszedem pár cuccom és keresek erre az estére egy másik szállodát. Nem szerettem volna vele találkozni hisz tudtam, hogy elég kínos helyzet lenne. Egyre lejjebb csökkent a hőmérséklet de még mindig nem mehettem vissza így hát úgy döntöttem, hogy beülök egy kávézóba és megiszom egy capuccinot. Leültem az egyik asztalhoz pont szemben a tévével. A pincér hamar kihozta a kért italomat s szemem a tévére tapadt. Justinról és a ma esti koncertjéről volt szó. A statisztikák szerint ma jóval kevesebb Belieber lesz a koncerten mint eddig. Megkérdeztek pár rajongót, hogy mi erről a véleményük és a legtöbb válasz Justin változására utalt ami akkor kezdődött el amikor Caitlin megjelent. Ezek szerint nem csak én nem szívlelem ezt a nőt. Miután elfogyasztottam az italomat s fizettem a kasszánál elindultam a szállodába. Már 8 óra körül lehetett így biztos, hogy Justin már nem lesz ott. Leintettem egy taxit és 20 perc alatt már vissza is értem. Igazam volt, Justin már nem tartózkodott a szállodában de Usher ott volt. Várt, várt rám. 
- Usher?! - lepődtem meg belépve a nappali részbe. - Te mit keresel itt? - kérdeztem a szemöldökömet felvonva.
- Vártam már, hogy megérkezz. Nem kéne Justin koncertjén lenned? - állt fel a kanapéról amin eddig ült.
- Ugyanezt kérdezhetném én is. - feleltem.
- Tudom, hogy reggel neked volt igazad. - kezdte. - És hidd el, hogy Justin is tudja.
- Biztos... - vetettem oda neki hanyagul. - Akkor nem fogott volna le.. 
- Megérhetnéd. - helyezte kezét a vállamra. - Nem hagyhatta, hogy megöld. 
- Nem öltem volna meg. - jelentettem ki duzzogva s ekkor Usher kételkedő pillantást vetett rám. - Na jó, lehet megtettem volna. - vallottam be magamnak is. 
- Justin legbelül tudja, hogy neked volt igazad...
- Sokra megyek vele ha a világ nem ezt látja. - vágtam vissza.
- Neked tényleg az számít amit a világ gondol? - kérdezte. - Sokkal fontosabb amit ott bent érez. - mutatott a szívemre. 
- De Caitlin tönkre teszi. - roskadtam le a kanapéra. - Rengeteg rajongóját vesztette el miatta. Szerinted ez így jól van? - fogtam ölembe egy párnát és a fejemet ráhajtottam.
- Nem, nincs jól. 
- De akkor miért nem teszünk ellene? - vágtam szavába. Ismét elérzékenyültem pedig nem akartam.
- Nem tehetünk semmit ellene. - ült le mellém. - Hagynunk kell, hogy Justin jöjjön rá erre az egészre s ebben te segíthetsz neki. - Annyira jól esett hallani ezeket. Sohasem gondoltam volna, hogy Usherrel ilyen jóba leszek. 
- Én indulok a koncertre. Velem tartasz? - állt fel.
- Nekem semmi keresni valóm nincs ott. - válaszoltam. - Egyébként is ma úgy terveztem, hogy nem itt alszom. 
- Ne hogy már egy ilyen csaj miatt legyen rossz kedved. - megfogta a kezem és felállított a kanapéról. - Eljössz a koncertre és a már jól megszokott szobádban fogsz aludni. - nem tudtam erre mit válaszolni, csak mosolyogtam és elindultam utána.
Egy fekete limuzin várt minket a hotel előtt. Usher kinyitotta előttem az ajtót, s mikor beültem azt hittem káprázik a szemem. A beépített bárpulttól teljesen el voltam ájulva, hát még az apró fagyi géptől.
A limuzin kerekei forogni kezdtek, s mi lassan elhagytuk a hotel területét. Gyomromat furcsa izgalom fogta el. Mintha arra a koncertre mennék, amit Emmával láttam, mikor megismertem, de legbelül tudtam, hogy ez teljesen más lesz.
Más számok, más öltözet, más táncok, más hangulat. Minden más, és minden csak Caitlin miatt. Nem értettem, hogy Usher, mint Justin mentora, hogy hagyhatta, hogy Jbeiebs ilyen mélyre süllyedjen. Hisz a legnagyobb tinisztár volt. Most már alig van rajongója, és hagyja, hogy Caitlin irányítsa a stílusát. Hányingerem lett...


Mikor odaértünk már ment a koncert, de alig hallottam sikoltásokat. Pedig nem voltak kevesen, de nem is voltak sokan.
- Még csak az első szám megy!- szólt Usher, majd elindult a V.I.P. bejárat felé. Ahogy csökkent a távolság, bennem úgy nőtt a bizonytalanság. Nem akartam bemenni.
- Usher!- szóltam neki megtorpanva- Nekem ez nem megy! Én nem bírom az új Justin-t!- fakadtam ki, tekintetemet a földre vetettem.
- De amikor veled van, akkor olyan, mint régen- fogta meg kezem, s húzni kezdett, nem moccantam. Durcásan rántottam ki kezem övéből, majd megfordultam, s karba tettem kezeim.
- ÁÁÁ!- sikítottam ijedtemben- Tegyél leee!- nevettem, míg Usher a vállára kapva cipelt a kapu felé.
- Naaa! Tudok menni!- akármennyire is akartam mérgesen mondani, nem ment. Csak nevetni tudtam. Nem hallgatott rám, csak vitt előre, mintha ott se lettem volna. Kapálózni sem hagyott! 
- Ömm...- kezdte döbbenten a biztonsági őr- Mrs. Usher?- kérdezte bizonytalanul. Biztos nem ilyen dinkának ismerte meg az énekest.
- Igen!- válaszolta, hallottam hangján, hogy alig bírja ki nevetés nélkül- Csomaggal vagyok!- tört ki belőle is a nevetés, és végül letett.


Besétáltunk, de a DJ got us fallin' in love énekese nem hagyta,hogy a backstage-be menjek. Ő azt akarta, hogy az öltözőt vegyem célba, és készítsem elő Justin következő ruháját. Mármint a ruha már ki volt készítve... De én készítsek ki újat, amíg ő szól az egyik zenei rendezőnek egy dalváltozásról.
Nagy nehezen rávettem magam a ruhacserére. Bementem az öltözőbe, és sokkolt a látvány. Hatalmas ékszerek, össze-vissza mintás pólók. Színben egyáltalán nem passzoló cipők. Ez lenne az új Justin...
Elmentem a szekrényéhez, kinyitottam azt, s megláttam a piros pulcsit, melyet otthagyott nálam. Gyomrom görcsbe ugrott, szép lassan kivettem, beleszagoltam. Még mindig ugyan az az illat... Mély levegőt vette, s lassan kifújtam azt. Már rég nem használja azt a parfümöt!
Miután összeszedtem magam, lesöpörtem a ruhákat, s kitettem a piros pulcsit.
Visszafordultam a szekrény felé, kivettem egy fehér rövid ujjú pólót, a pulcsi mellé dobtam. Kivettem egy fehér nadrágot, melyet szintén az eddigi szerelés mellé tettem. Piros sportcipő, és piros SUPRA sapka. Végignéztem a szetten, elmosolyodtam, majd távoztam az öltözőből.


Mikor elértem a színpad oldalsó részét Justin épp lefutott, hogy átöltözzön. A zene hirtelen megállt, s Usher lépett a színpadra.
- Sziasztok fiúk-lányok!- köszönt vidáman, mire mindenki sikoltozni kezdett. Ahogy végignéztem a stadionon láttam, hogy rengetegen vannak, de közel sincs tele a hely.
- Justin éppen átöltözik, és addig én leszek veletek!- vigyorgott, majd megvárta a sikítást- Jól van, jól van!- nevetett- Látjátok, hogy mennyivel kevesebben vagyunk, mint régen? Nos, ez a változás miatt van!- szomorodott el- Emlékszünk még a régi Justinra?- kérdezte a rajongókat, akik egyhangúan kiabálták, hogy IGEN!
- Nekem is hiányzik!- mondta Usher- Ti is jobban szerettétek?- újabb hatalmas visítás. Ámulattal figyeltem, mennyire fellelkesülnek a régi Justin hallatán.
- Szeretném nektek Őt visszahozni!- mosolyodott el Usher, majd elindult egy zene. Egy zene, melyhez régi, gyönyörű emlékek kötnek.
- Fellas, it's the moment you've been waiting for- mondta Usher, és abban a pillanatban felfutott Justin abban a szerelésben, melyet én készítettem ki neki. Értetlenül torpant meg a színpad közepén. Ránézett Usherre, aki csak mosolygott, és mondott még egy sort.
- Ladies, I know you're ready- a lányok sikítani, visítani, őrjöngeni kezdtek, mikor felismerték, ezt a rég nem hallott dalt. És akkor Justin kinézett oldalra, és meglátott engem. Szemében megcsillantak a régi emlékek, melyek ehhez a dalhoz fűznek bennünket.
- Yeah yeah, you never forget your first dance- hangzott el egy újabb sor Usher szájából, mire Justin mentorára kapta a tekintetét, és hihetetlen édesen elmosolyodott. Usher ekkor látta, hogy ifjú barátja készen áll, s elmondta az utolsó sort is.
- Tell 'em J B- s a végszó után megszólalt Justin éneklő hangján. A stadionban mindenki sikított! Ezt váltotta ki egy régi dal! A régi stílus.
- When I close my eyes
I see me and you at the prom
We've been waiting so long
For this day to come
Now that's it's here
Let's make it special
There's so many thoughts on my mind
The DJ is playing my favorite song (favorite song)
Ain't no chaperons (chaperons)
This could be the night of your dreams  - éneklte Justin, s nekem eszembe jutott az első táncunk, melyet az eső szakított meg még anno. Két vagy két és fél évvel ezelőtt.
- Only if you give, give the first dance to me
Girl, I promise I'll be gentle
I know we gotta do it slowly
If you give (give it), give the first dance to me
(give it) I'm gon' cherish every moment
'cause it only happens once, once in a lifetime - énekelte mindenkit magával ragadva.
- I couldn't ask for more
We're rocking back and forth
Under the disco ball
We're the only ones on the floor (I'm here)
(Tonight) there's so many thoughts on my mind
The DJ's playing my favorite song (favorite song)
Now I'm all alone (all alone)
Here's the opportunity

If you just give, give the first dance to me
Girl, I promise I'll be gentle
But we gotta do it slowly
If you give (give), give the first dance to me

I'm gon' cherish every moment
Cause it only happens once, once in a lifetime

Everybody says that we look cute together
Let's make this a night the two of us remember
No teachers around to see us dancing close
I'm telling you, our parents will never know
Before the lights go up and the music turns off
That's the perfect time for me to taste your lip gloss
Your glass slippers in my hand right here
We'll make it before the clock strikes nine

If you just give, give the first dance to me
Girl, I promise I'll be gentle
But we gotta do it slowly
If you give (give), give the first dance to me
Give the first dance baby
I'm gon' cherish every moment
Cause it only happens once, once in a lifetime- őrjöngtem. Teljesen átszellemülve hallgattam azt a Justint, akit megszerettem, és akkor lépett be Usher.
- It's your chance, take her hand
To the floor, to the floor
Girl if you see something you like
Then let him know
Cause you only got one chance
Your first dance
So take advantage of the slow jam, yeah man- fejezte be, s újra Justin énekelt, énekelte az utolsó sorokat.
- If you give (give it), give the first dance to me
(give it) I'm gon' cherish every moment
Cause it only happens once, once in a lifetime-fejeződött be a dal, s a stadion teljesen meg volt őrülve. Felborult az egész koncert, mert Justin nem az új számait énekelte, hanem a régieket. Egyszer sem öltözött át, s a My World-ről, és a My World 2.0-ról énekelte a dalait. Hihetetlen volt. 2 év után, újra a régi volt!
A koncert véget ért , Justin lefutott, majd anélkül, hogy átöltözött volna odafutott hozzám.
- Zoé!- kapott fel, s pörgetett meg.- Hihetetlen volt! De rég éreztem magam ilyen jól egy koncerten!- szikrázott belőle az öröm- Meg kell köszönnöm Cait-nek a ruhát!- mondta- Végre egy olyan, ami tényleg én vagyok! Nagyon ismer az én kis Életem- arcáról nem lehetett letörölni a mosolyt.
- ömm- szóltam közbe mosolyogva- Ezt a ruhát én készítettem ki, Usher tanácsára- néztem rá. Arcára döbbenet, megkönnyebbülés, és csodálat ült.
- Köszönöm- ölelt meg megint, és pedig egy puszit nyomtam arcára, mire hirtelen valaki eltépett öleléséből.
- Mi ez az egész?- sipákolta az a némber- Én nem azt a ruhát készítettem ki neki, nem az Én kedvenc dalaimat énekelte, és nem NEKEM énekelt. Mindent elrontasz! Elrontod Justin-t, a családot, a koncerteket! Mindent!- visította, s ismét pofonra emelte a kezét. Ökölbe szorítottam kezemet, és hagytam, hogy megüssön. meg is tette megint...
Ismét előtörtek vadászösztöneim, és megint meg akartam ölni, de nem tettem, mert a gyűlölet, és a harag helyét átvette a döbbenet..........................


:D
íme a köviii :D
SOK KOMIIIT!!
Különben nem jön next ;) :P

18 megjegyzés:

  1. már olyan kiwi vok :DD hamar kövit ;)

    Dodokacsa

    VálaszTörlés
  2. kovitt!!!
    most!!!!
    <3
    fan.of.emma.

    VálaszTörlés
  3. jujj de jó leett ♥♥♥
    köviit gyorsaaan :DDDD :LLLLLLL

    VálaszTörlés
  4. wáá ez megint nagyon jó lett! *-*

    légyszi hamar folytit! :) ha pedig nem lesz sok komi, akkor valakit/valakiket tényleg kinyírok :
    @
    najó, azért ennyire nem vagyok erőszakos :P

    Pusszi: anettxd ♥♥

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Nagyon tetszett :)) Örülök, hogy végül Zoé elment a koncertre és, hogy ő válogatta a ruhákat. Caitlin hogy lehet ilyen ***** nem hiszem el!!! ÁÁÁÁ Mi történt??? Remélem Zoé helyett legalább Justin megöli vagy legalább egy apró kis pofont ad neki *-* áh de bírnám :D Várom a kövit :D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  6. naaagyon jóóó n:)))
    imádom
    hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  7. justin miért nem fogta le caitlint amikor megütötte Zoét???:O
    nagyon jó izgi hamar a kövit

    VálaszTörlés
  8. Nagyon király volt (Y)...így tovább;)...ez a cait kezd az agyamra menni de így a jó :P:DD

    VálaszTörlés
  9. Ahh szuper mint mindig imádom! Klasszak vagytok csajok! :))) Nagyon várom a folytit! :*

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nem tudom, hogy szoktátok-e olvasni mások blogait, vagy csak írtok, de ha olvastok is akkor benéznétek ide?
    Ez egy nagyon jó horror sztori poénokkal vegyítve :) Röviden a történet két ikerlányról szól akiknek az életét ijesztő, misztikus lények nehezítik és színesítik.
    Pusz Szasza

    VálaszTörlés
  11. Andus irta...
    Nagyon de nagyon szuper lett!!!!csajok nagyon tehetségesek vagytok!!!!!(L)léccy hamar folytit!!!!!!!!!!!!Andus

    VálaszTörlés
  12. Ááááááá!
    Isteni rész lett! *-*
    Megőrülök, ha nem jön hamarosan a következő!!! :$ :P

    VálaszTörlés
  13. wááááá nagyon jó lett:D ||és biztos,h nem ennyien olvassák a töriteket sztem,mint amennyi komi van .. nem értem,h miért nem tudnak egy komit írni azzal,h jó volt v vmi.. -.- szval mind1.. xD X_X :D XoXcsii

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó. Lécci gyorsan kövit.

    VálaszTörlés
  15. Az egyik nap találtam ez a blogot és elkezdtem olvasni és nem tudtam abba hagyni! :D agyon jó ez az egész blog!! lécci nézzétek meg a mi blogunkat és írjatok róla vélemény most kezdtük el.. http://bloodyloveee.blogspot.com/ :D Kösszi puszi és így tovább lányok jók vagytok :))
    Nicole:))

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszett, nagyon jó!!!

    Nem akarok szemétkedni, de a fejlécen a The blody love feliratot elírtátok, az 2 o-val van helyesen: bloody

    VálaszTörlés
  17. a fejlécet nem mi készítjük. mi is panaszkodtunk rá, de a készítő azt mondta nem tudja már megcsinálni.

    VálaszTörlés