Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 16., hétfő

3.rész: Mi.folyik.itt.?

Lehet, hogy pár percen belül én is áldozatául esem a fenevadnak és lehet, hogy örökre lehunyom a szemem............Lentről.a.zaj.még.mindig.nem.szünt.meg.Az.a.valaki.még.mindig.itt.van.és.csak.arra.
vár.hogy.lemenjek.Remegve.léptem.az.ajtóhoz.és.fogtam.meg.a.kilincset.a.reszkető.kezemmel.Még.
erőt.kellett.magamon.vennem.hogy.azt.le.is.nyomjam.és.az.ajtó.végre.kinyíljon.Nagyokat.nyeltem.
és.becsuktam.szememet.Próbáltam.arra.koncentrálni.hogy.semmi.baj.nem.lesz.és.hogy.estleg.csak.
képzelődöm.De.ekkor.hirtelen.egy.hatalmas.zajt.hallottam.Mintha.felborított.volna.valamit.az.az.
illető.Mostmár.muszály.kimennem.Még.utoljára.magam.mögé.néztem.és.lenyomtam.a.kilincset.Az.
ajtó.nyikorgása.még.kísértetiesebbé.tette.azt.a.pillanatot.Ahogy.kinyílt.nem.láttam.semmit.csak.sötétséget.
az.egész.lakásban.A.lépcsőhöz.léptem.és.elindultam.lefelé.Vizes.lábam.léptei.tisztán.hallattszódtak.a.fa.
lépcsőn.Egyik.kezemmel.szorosan.fogtam.a.lépcső.mellett.húzódó.korlátot.a.másikkal.pedig.a.törölközőt.
fogtam.hogy.le.ne.essen.rólam.Már.csak.pár.lépcsőfok.van.hátra.de.valamiért.meghátráltam.Nem.mertem.lejjebb.menni.Pedig.tudtam.hogy.most.nem.szabadna.megállnom.Majd.ismért.elindultam.Lent.állok.a.lépcső.előtt.és.azt.a.valakit.csak.egy.ajtó.és.egy.vékony.fal.választja.el.tőlem.Odaléptem.az.üveges.ajtóhoz.és.ismét.megfogtam.a.kilincset.Gondolkoztam.rajta.pár.másodpercig.hogy.tényleg.ezt.akarom-e.vagy.még.most.megfordulhatok.és.a.hátsó.kijáraton.kirohanhatok.De.ekkor.akaratom.ellenére.a.kezem.megtette.azt.a.mozdulatot.amitől.féltem.Az.ajtó.nyitva.volt.előttem.és.a.sötét.előszobában.egy.még.sötétebb.alakot.láttam.homályosan.aki.az.ajtót.zárja.be.éppen.Lábaim.elkezdtek.remegni.majd.rémülten.elkezdtem.keresni.a.falon.a.villanykapcsolót.Hirtelen.feloltódott.a.villany.Egy.esőkabátos.alak.állt.ott.Ekkor.mintha.minden.lassított.felvételben.történt.volna.Ahogy.láttam.hogy.kezd.megfordulni.tettem.hátra.felé.pár.lépést.és.megfogtam.az.ajtófélfát.Levette.a.süsüt.a.fjéről.és.megrázta.Az.esőcseppek.lassan.peregtek.le.a.járólapra.Abban.a.pillanatban.egy.meleg.érzés.fogott.el.Mintha.én.már.ismerném.ezt.a.valakit.Amikor.megláttam.arcát.nagyon.megörültem.-Emm!.te.mit.keresel.itt.??.-a.szívem.még.mindig.hevesen.vert.bár.már.kezdett.megnyugodni.
-Végre.!Azt.hittem.már.valami.bajod.esett.Nem.voltál.ma.suliba.sem.Hívtalak.rengetegszer.és.a.telefonod.ki.volt.kapcsolva.Úgy.aggódtam.hogy.valami.gond.van.-De.hát.mégis.hogy.jöttél.be.?-értetlenkedtem.aztán.eszembe.jutott.hogy.tudja.hol.tartjuk.a.pótkulcsot.hogyha.netántalán.valami.gond.lenne.betudjon.jönni.-Hát.a.pótkulcs.-nevetve.mutatta.a.kezében.lévő.kulcsot.-Á.tényleg.-mosolyodtam.el.én.is.-nem.jössz.beljebb??.Rengeteg.mesélni.valóm.van.-húztam.be.a.nappaliba.Emmát.Leültettem.a.kanapéra.majd.csináltam.mindkettőnknek.egy.forró.kakaót.de.csak.miután.felöltöztem.Elmeséltem.neki.hogy.mi.történt.a.hullaháznál.Nagyon.le.volt.döbbenve.De.én.mégjobban.amikor.meghallottam.amit.ő.mond.-Ma.suli.után.igyekeztem.haza.mert.anyának.segítenem.kellett.és.miközben.takarítottunk.anya.szörnyű.hírt.közölt.velem.Tudod.a.szomszédba.lakott.egy.magányos.hölgy?!-itt.kis.szünetet.tartott.Kíváncsi.voltam.bár.már.tudtam.mi.fog.követezni.-Meghalt.-nyögte.ki.végül.Emm.-És.nem.fogod.elhinni.-folytatta..volna.de.ekkor.szavába.vágtam.
-Úgy.halt.meg.mint.Ashley.és.Bill.igaz.??.-nehéz.volt.kimondani.ezeket.a.szavakat.
-Pontosan.-helyeselt.Emma.Egyre.bonyolódik.a.helyzet.és.engem.egyre.jobban.érdekel.hogy.mi.is.folyik.itt.Ki.kell.derítenem.hogy.ki.vagy.mi.ez.a.valami.és.hogy.miért.öli.meg.sorba.az.embereket...tudom.hogy.senki.másra.nem.száímíthatok.Emmán.kívül....




bocsii.hogy.most.ilyen.rövid.és.nem.túl.jó.rész.lett.de.csak.ennyire.volt.időőm.(: remélem.azért.annyira.szörnyű.nem.lett.:) by: Dettus.

3 megjegyzés: