Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. november 28., vasárnap

29. rész: Szíves fogadtatás

- Jól van!- hallottam meg Pattie hangját.- Szeretném bemutatni Justin új testőrét!- mondta és én pont abban a pillanatban léptem be a szobába. A levegő megfagyott s senki sem tudott megszólalni a meglepettségtől. Egy pillanatig Justin tekintete rám irányult, majd barátnője éles hangja megtörte a csendet s fejét elfordította.
- Szia én Caitlin vagyok. - pattant fel s nyújtotta kezét felém. Tekintetem oldalra vetettem s láttam amint Justin kérdően néz anyjára aki mindössze egy kedves mosolyt ad válaszul neki. Usher arcán is az értetlenség érződik de miután ránézett Pattiere megértette a szándékát s ő is csak mosolygott. 
- Zoé - válaszoltam ridegen s fogtam meg kezét Caitlinnek. 
- Biztos, hogy ez a csaj megtudja védeni Justint? - lépett oda Justin anyjához a lány s azt hitte, nem hallom amit kérdez de vámpírvadászként kifinomultabbak az érzékszerveim mint más átlagos embernek.
- Kételkedsz bennem? - leptem meg kérdésemmel a csajt. 
- Én nem... csak...  - zavarában nem tudott mit mondani de szerencsére Pattie kimentette a bajból.
- Justin nem is üdvözlöd az új testőröd?! - szólította meg fiát.
- Máris anya - vetette oda a választ édesanyjának s felállt a fotelből amiben eddig ült majd odaballagott hozzám. - Jó újra látni Zoé - puszilta meg a kezemet.
- Részemről a szerencse. - válaszoltam illedelmesen. Usher csak intett nekem az ágyról én pedig egy fejbiccentéssel visszaköszöntem. 
- Ti már ismeritek egymást? - lépett oda hozzánk Caitlin és "marta" el tőlem Jusst.
- Mondhatjuk így is. - hajtottam le a fejem miközben kezemet a szám elé helyeztem s Justin csak elmosolyodott.
- Na az szupi . - örült Justin barátnője, bár nem tudom minek.
- Anyu beszélhetnénk? - kérdezte Justin majd meg sem várta anyja reakcióját megfogta a kezét s kihúzta a nappali részbe majd visszakukucskálva szólt Ushernek is, hogy menjen ki. Eltelt pár perc s vissza is jöttek. 
- Most megyek zuhanyozni ha megbocsájtotok. - majd fogta magát Juss és bement a fürdőbe.
- Gyere Zoé megmutatom a szobád. - szólt kedvesen Pattie s magunk mögött hagytuk Ushert és Caitlint. Éreztem Usher szúrós tekintetét hátamban. Félt talán? Még hallottam Justin barátnőjének fújását, majd elkanyarodtunk és egy ajtóhoz értünk. 
- Vic, Nick és Michael (Justin táncosai) egy szobával melletted laknak. Esténként elég hangosak- jegyezte meg mosolyogva Pattie, majd benyitott a szobámba. Egy franciaágy volt a szoba közepén, mellette egy aranyos fenyőből készült éjjeliszekrény. Az ággyal szemben a falon plazma TV pihent, mellette pedig egy hatalmas szekrény, melyen egy testnagyságú tükör volt.
- Három koncert lesz itt! Ami öt napot jelent- tette hozzá, majd kiment és becsukta az ajtót. A fal Narancssárgás árnyalata tavaszias hatást keltett, az amúgy egyre hűvösödő őszben. Az ablakok közrefogták az erkély üvegajtaját. Rátettem kezemet az ezüst színű kilincsre, tenyeremet hideg rázta meg. Lehajtottam a jéghideg fémkilincset és kiléptem az erkélyre. NewYork mindig világos, mindig éber képét láttam magam előtt. Lehunytam szemem és élveztem ahogy a hideg szellő megfújja arcomat. Kedves voltam Justin-nal és most fáj... Felszakadtak azok a sebek, melyek éppen beforrtak volna.
- Ugye nem fogsz megölni?- ugrott mellém hirtelen Usher.
- Érdekes, hogy félsz...- nyitottam ki a szemem, de nem néztem rá, csak a magas épületek fényében gyönyörködtem.
- A haláltól mindenki fél- hangjában csilingelt a félelem.
- Ez akkor is eszedbe jut, amikor táplálkozni mész?- néztem rá gúnyos tekintettel. Arcán rettegés csillant meg.
- Nem foglak bántani!- nyugtattam meg, majd visszafordultam a new yorki tájhoz.- Nem azért vagyok itt. - mondtam, és akkor esett le, hogy tehetetlenül kell végignéznem, ahogy ezek megölnek embereket.
- Köszönöm, Zoé!- fordult meg.
- Ne köszönd!- vágtam á- Ha vége ennek az egésznek...- félbehagytam a mondatot, majd egy mély levegővétel után folytattam- Csak ne köszönd...- azzal bement. 
Lenéztem és el sem hittem milyen magasan vagyunk. 24. emelet. Huu... Visszamentem a szobámba, de nem nagyon pakoltam ki. Öt napra minek? Átvettem egy kényelmes melegítőt, majd kiléptem a szobámból és egyenesen szomszédaimba, azok közül is Michael-be estem.
- Jaj, ne haragudjatok!- kérdem bocsánatot.
- Ugyan máár!- nyögte Vic.- Semmi probléma!- mosolygott.
- Te vagy Zoé?- kérdezte Nick- Igaz?
- Igen- mosolyogtam, és öröm volt a srácokra nézni. Olyan életvidámak voltak. Majd tovább álltak s én elindultam Justin szobája felé azonban az ajtóban megtorpantam. Nem tudtam, hogy tényleg be akarok e menni Justinhoz vagy nem, de sajnos nem volt sok gondolkodási időm mert az ajtó hirtelen kitárult s Justint láttam magam előtt, érthetetlen arccal.
- Zoé? - lepődött meg.- Mit szeretnél? - támaszkodott az ajtónak, s szemem megakadt félmeztelen testén.
- Én csak... - próbáltam kitalálni valami hihetőt de nem ment valami jól. - beszélgetni  szerettem volna veled egy kicsit hisz érdekes most ez a helyzet. - magyarázkodtam.
- Hát elég érdekes. - mondta ő is. - Nem jössz be? - kérdezte miközben kijjebb nyitotta az ajtót. Nem szólaltam meg csak bólintottam és bementem. 
- Bocsi a kupiért. - lökte arrébb az egyik nadrágját az ágyon. - épp most válogatom a következő fellépésre a ruhámat. - én csak kedvesen mosolyogtam. Aztán ismét ránéztem a felsőtestére s nehezen bár de megszólaltam.
- Ha zavarok elmehetek. - és éreztem, hogy ebben a pillanatban elvörösödtem.
- Jaj nem zavarsz. - törölgette a még nedves haját egy törölközővel. - Máris felöltözök. - indult a szekrénye felé. Nagyokat nyeltem. Nem gondoltam volna, hogy Justin látványa még mindig ennyire felkavar. Belebújt az egyik fekete pólójába s szívem lüktetése máris lassult. - Hogy, hogy elvállaltad azt, hogy vigyázol rám? - kérdezte miközben helyet foglalt az ágyon.
- Ki más védene meg egy vámpírt a vámpír társaitól ha nem egy vámpírvadász?! - feleltem de miután kimondtam ezt a mondatot rájöttem, hogy elég hülyén hangzott, s erre Justin is rájött mert hatalmas nevetésben tört ki. - Ne nevess ki - utasítottam de én is alig tudtam megszólalni a nevetéstől. Furcsa volt, hogy nevetünk, vagyis nem az volt a furcsa hanem inkább az, hogy ezt együtt tesszük. 
- Csak egy ilyen mondat telik a világ legjobb vámpírirtójától? - kötekedett Justin.
- Héé. - nevettem s felkaptam az ágyról az egyik párnát. Justin felé álltam és elkezdtem ütni a párnával. Ő hanyatt vágódott az ágyon s próbálta magát kezével védeni a nevetés miatt ez nehézkesen ment. Egyszer csak elkapta a párna egyik sarkát és megrántotta. Nem voltam erre felkészülve így tehetetlenül zuhantam rá Justinra. A párna, mellém az ágyra kiesett az kezemből én pedig Justinon feküdtem s mind a ketten szüntelenül nevettünk. Egyik kezével arrébb söpörte a hajamat az arcomból s ekkor abba maradt a nevetés. Mélyen a szemébe néztem s komolyság ült az arcunkra. Éreztem amint az ő szíve is egyre hevesebben vert s szívünk szinte egyszerre dobbant. Ekkor kopogás hallatszott. 
- Justin sikerült kiválasztanod a ruhád? - hallatszott meg Caitlin hangja. Hirtelen felpattantam s Justin mellé ültem amikor épp benyitott a barátnője. - Zoé te is itt vagy? - lepődött meg.
- Nem, nem vagyok itt Caitlin. - nem bírtam megállni, hogy ne mondjam ki ezeket a szavakat. Hallottam amint Justin halkan el kezd kacagni majd miután Caitlin sértődött fejére tekintett abba hagyta.
- Segít ő is kiválasztani a ruhámat. - mondta már komolyabban.
- Miért nem engem kértél meg ? - kérdezte karöltve.
- Mert nem akart zavarni téged, hisz így is olyan sokat teszel meg érte. - mondtam de szinte már a hányinger kerülgetett a saját szavaimtól.
- Ez igaz. - ült le ő is Justin mellé s keresztbe rakta a lábát. - Na és sikerült már kiválasztani? - emelt fel egy lila színű pulcsit.
- Még nem - mondta Justin.
- Szerintem ez jól állna neked. Szerinted Zoé? - mutatta a pulcsit.
- Igen szerintem is de sajnos most megyek mert nagyon kimerültem. - igazából teljesen fel voltam frissülve de nem voltam benne biztos, hogy tovább bírom hallgatni ezt a csajt. - Sziasztok. - csuktam be magam után az ajtót s megkönnyebbülést éreztem. A folyosón Usher tűnt fel.
- Szia Zoé. - köszönt kedvesen egy mosollyal az arcán.
- Szia. Hát te?  - mosolyogtam vissza.
- Csak vacsorázni voltam. - ekkor a mosoly lefagyott az arcomról s inkább a borzongást lehetett rajtam észlelni. - Nyugi. - nevetett fel. - Egy étteremben. - sóhajtottam egyet majd megnyugodtam. - Na viszlát. - állt tovább Usher s én is visszavonultam a szobámba. Lezuhanyoztam s az ágyam közepére ültem törökülésben. Bekapcsoltam a tv-t hátha van benne valami érdekes de szokás szerint sehol semmi. Úgy döntöttem, hogy elteszem magam holnapra de sehogy sem tudtam elaludni. Nagy nehezen éjfél tájékán elaludtam s különös dolgot álmodtam....


Remélem tetszik.(: Komit írjatok légyszii (: Dettus.











Ebben a videoban láthatjátok az új szereplőket (a táncosokat)(:

7 megjegyzés:

  1. Ííí,de jó :-)
    folytit :-)

    VálaszTörlés
  2. Hjajj nagyon szupiiii lett! Nekem nagyon tetszik hogy végre egy kis bepillantást nyerhettünk Justin családjába is :))) Valamint az a romantikus pillanat Zoé és Justin között! Áhh! ♥♥♥ Látszik hogy még mindig szeretik egymást... De én mostmár nagyon kíváncsi vagyok hogy akkor miért is kérte meg Caitlin kezét ha ugyebár csak egy "rajongója"... Nahh egy szóval klassz lett és nagyon várom a kövi részt! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :) Rem, hogy úgy alakul, hogy előbb-utobb össze jön Justin Zoéval, nagyon szép pár lennénke (megint xDD)
    Hamar folytit drágáim, mert nemigazán bírok már várni :)
    Anettxd ♥

    VálaszTörlés
  4. megacool lett, nagyon tetszik mindkettőtök írása! Simán elmennék vele egy kiadóhoz és még lehet h Jussal is taliznátok(kérjetek autogrammot plsxD)1 szó mint 100 király lett! várom a kövit nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Szó mint szó nnagyon király lett...áhh blehalok ha nem lexx folyti...na jó azé nem de q**va jó lett...áhh folytit :P:DDD

    VálaszTörlés
  6. Naggyonállat <3
    Mikor jön mááár a kövi.? :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ide elfelejtettem komit írni ami nem szokásom de most bepótolom :) Nagyon tetszett:D:D A végén még újra összejönnek Jussal:D:D Ez a Caitlin vagy hogy hívják nagyon idegesítő :O Imádtam!!!! :D:D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés