Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 29., vasárnap

11. rész: Visszatérés (rövid rész:/)

Tehát.megfordultam.és.gyorsan.nagyi.után.siettem.hogy.kiderítsem.miért.lett.ilyen.feldúlt.....
- Nagyi mi a baj?- kérdeztem. Háttal állt nekem, keze ökölbe szorítva combja mellett. Remegett. Felém fordult, szemei szikrákat szórtak.
- Zoé! Azonnal verd ki a fejedből azt az izét!- mondta mérgesen. IZÉT? Szívemig hatolt sértése.
- Nagyi!- duzzogtam "kikérem magamnak" hangsúllyal.
- Zoé! Az a fiú vámpír! Embereket öl!- kezdte sorolni, én pedig egyre jobban éreztem a tőrt a hátamban- Ő ölte meg Bill-t, Ashley-t, és Emmáék szomszédját is!- mondta kegyetlenül. Nem érdekelte, hogy ezzel a lelkemet tiporja a földbe. - Ha a bátyjád itthon lett volna, Justin már nem élne!
- Nem hiszek neked!- nyögtem remegő hangon. Könnyeim előbújtak- Boldog voltam! Miért kell hazudnod?- ordítottam neki, majd elrohantam. Egyenesen haza, be a szobámba.
Miért mondta ezt? Justin nem lehet vámpír! NEM ÉS NEM! Meg sem próbált megölni... És szemeire is emlékeztem volna. Ekkor csöngetésre lettem figyelmes.
Lementem és ismerős alak árnyékát vettem észre az ajtó üvegén. De ha ő lenne az, akkor szívem megállna örömömben! Rátettem kezem az ajtó kilincsére és lenyomtam azt. Az ajtó kinyílt és ott állt előttem...........

bocsibocsibocsi!!!
mennem kell mert fellépésünk lesz és eddig apa ült a gépnél h flipperezzen:@ de részt nagyon akartam nektek írni :( ne haragudjatok lécci:(
pusszi: girl96<33

6 megjegyzés:

  1. Szilas Dóra ..:D2010. augusztus 29. 4:39

    Kár hogy ilyen kevés lett..!!xD

    VálaszTörlés
  2. nikáááá.xDDD2010. augusztus 29. 5:23

    kicsit kevés, de majd legközelebb:)<33 de ezsjóóó:D

    VálaszTörlés
  3. Szia tök jó lett már várom a folytatást :p

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó...ahogy az eddigi összes töri! :DDDD
    puszi

    VálaszTörlés
  5. szíjah nagyon jó lett de gyorsan a kövit mert kiváncsi vok hogy ki állt ott... XDD XDD XDD

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nemrég találtam meg ezt a blogot, és nagyon jó! Nem baj, hogy ez a rész rövid, legalább nagyon jóra sikeredett! :) Én is nagy Justin Bieber rajongó vagyok, és szeretem a vámpíros történeteket is! :D Nagyon jó ez a párosítás!

    VálaszTörlés