Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. szeptember 11., szombat

13.rész : A.küzdelem...

- Mi történt?- kérdeztem aggódva.
- Itt egy vámpír!
Majd.bátyám.hirtelen.eltünt.mellőlem.Szívem.hevesen.kezdett.verni.és.azon.töprengtem.hogy.vajon.most.mi.lesz.Az.asztalra.pillantottam.és.láttam.hogy.a.mérget.itt.felejtette.Egyszer.csak.egy.nagy.csörömpölést.hallottam.a.nappaliból.Haboztam.hogy.beleavatkozzak.e.vagy.sem.Bátyám.biztosan.azt.mondaná.hogy.maradjak.itt.hisz.féltene.Ekkor.újabb.zajt.hallottam.Akaratom.ellenére.is.a.falhoz.lopóztam.és.hallgatózni.kezdtem.Érdekes.párbeszédet.folytatott.a.vámpírral.a.küzdelem.során.testvérem.
-Csak.a.hugodat.akarom.-hallottam.a.vámpír.rekedtes.hangját.
-Őt.soha.nem.kapod.meg.-felelte.bátran.Josh.
-Egy.kicsit.megszeretném.kóstolni.-kacagott.a.vérszívó.
-Tudod.mit.kóstolsz.te.meg.-felelte.bátyám.és.nyúlt.volna.a.méregért.de.észrevette.hogy.nincs.nála.a.méreg.A.vámpír.észrevette.ezt.a.hiányosságot.és.rögtön.le.is.csapott.Joshra.Láttam.ahogy.felkapja.bátyám.testét.és.mint.egy.pihét.neki.dobja.a.szekrénysornak.Az.üveges.szekrényajtó.apró.szilánkokra.tört.és.az.ájultan.fekvő.Josh.testére.hullott.
-Josh.-kiáltottam.fel.majd.kezemmel.tapasztottam.be.számat.nehogy.észrevegyen.a.vámpír.De.késő.volt.mert.meghallotta.a.hangomat.Gyorsan.az.asztalhoz.siettem.a.zsebembe.raktam.a.mérget.tartalmazó.fecskendőt.és.berohantam.a.fürdőszobába.Lekuporodtam.a.földre.és.vártam.bár.azt.nem.tudom.hogy.mire.hallottam.a.vámpír.lépteit.amint.elsétál.az.ajtó.előtt.majd.vissza.Megáll.és.én.látom.az.árnyékát.az.ajtó.alatt.lévő.kis.résnél.
-Zoé!Merre.bujkálsz?-hívogatott.kedves.hangon.Kezemmel.még.mindig.a.számat.szorítottam.hogy.ne.lehessen.hallani.a.lélegzetvételem.legkisebb.zaját.sem.
-Ha.nem.jössz.elő.akkor.Josh.vérét.leszek.kénytelen.kiszívni.Kár.lenne.érte.nem??.-folytatta.és.engem.ez.egyre.jobban.idegesített.Felálltam.és.lassan.az.ajtóhoz.léptem.A.vámpír.még.mindig.a.házban.volt.és.tudom.ha.most.nemlépek.közbe.Josh.meghal.azt.pedig.nem.hagyhatom.NEM.és.NEM!.kezemet.lassan.a.kilincsre.helyeztem.és.vettem.egy.mély.lélegzetet.Másik.szabad.kezemmel.a.zsebemben.lévő.fecskendőt.vettem.elő.és.szorítottam.a.markomban.ahogyan.csak.tudtam.Még.utoljára.lepillantottam.a.méregre.és.kezem.önkéntelenül.lenyomta.a.kilincset.Kitárult.előttem.az.ajtó.de.a.vámpírt.sehol.sem.láttam.Lassan.kidugtam.a.fejem.és.oldalra.néztem.Láttam.amint.háttal.áll.a.konyhában.az.a.vérszívó.Hiretelen.visszakaptam.a.fejem.és.a.falnak.támaszkodtam.Próbáltam.nyugodt.maradni.Hallottam.ahogy.léptei.közelednek.felém.Egyre.tisztábban.lehetett.kivenni.minden.egyes.mozdulatát.Éreztem.hogy.pár.másodpercmúlva.ideér.Minden.erőmet.összeszedtem.és.átrohantam.a.folyosón.keresztül.a.nappaliba.hogy.először.megnézzem.Josh.jól.van.e.A.vámpír.persze.észre.vett.és.utánam.eredt.Tudtam.nincs.sok.időm.Letérdeltem.Josh.mellé.de.szerencsére.még.élt.Kezdett.éledezni.is.és.már.segítettem.volna.neki.felállni.amikor.a.hátam.mögül.egy.hangot.hallottam.
-Lám.lám.a.kicsi.Zoé.Már.régóta.várok.erre.a.pillanatra.Csak.te.és.én.-motyogta.
Lassan.felálltam.és.megfordultam.Most.szemtől.szemben.álltam.egyik.ellenségemmel.és.fogalmam.sem.volt.hogy.mi.fog.történni.ELindult.felém.de.én.ösztönösen.kitértem.előle.Rögtön.utánam.fordult.és.ismét.felém.indult.A.méreg.még.mindig.a.markomba.volt.és.csak.arra.várt.hogy.megölhesse.e.szörnyű.teremtményt.Hirtelen.kulcs.csörgést.hallottam.Biztosan.nagyi.az.Csak.egy.másodpercre.nem.figyeltem.oda.és.a.vámpír.leterített.A.földön.feküdtem.ő.pedig.mind.két.kezemet.leszorítva.rajtam.A.fecskendő.elgurult.és.ott.hevert.mellettem.Nem.tudtam.hogy.most.mit.tegyek.Hirtelen.kezem.kiszabadítottam.a.vámpír.karmai.közül.és.lerúgtam.magamról.Magam.sem.tudom.hogy.hogyan.sikerült.de.sikerült.Arrébb.gurultam.és.felkaptam.a.földön.heverő.halálos.mérget.majd.a.vámpír.nyakába.szúrtam.Éles.mégis.érdekes.hangot.kiadva.a.vámpír.elhalálozott.Nem.tudtam.hogyan.vittem.véghez.mindezt.de.sikerült.Megöltem.életem.első.vámpírját.Ekkor.nagyi.toppant.be.a.szobába.
-Itt.meg.mi.történt.?!Jól.vagy.kicsikém.?-sietett.oda.hozzám.majd.ölelt.meg.
-Igen.nagyi.semmi.baj.Jól.vagyok.-bontakoztam.ki.karjai.közül.
-Mi.történt.?-tápászkodott.fel.Josh.
-Ó.Josh.-támadtam.le.és.szorosan.megöleltem.-Képzeld.megöltem.egy.vámpírt.-dicsekedtem.
-De.hát.mégis.hogyaan.??.hisz.te.még.nem.is.gyaakoroltál.és.és....
-Az.ösztön.-mosolyodott.el.nagyi.miközben.Josh.szavába.vágott.
-Ügyes.vagy.hugica.-simogatta.meg.a.fejemet.Josh.
-Na.de.ott.hagytuk.abba.hogy.honnan.is.tudod.ha.egy.vámpír.van.a.közeledben?.-kérdezősködtem.
-Egyszerűen.csak.megérzed.Erre.majd.idővel.te.is.ráfogsz.jönni.-karolta.át.vállamat.
-Na.és.ki.éhezett.meg.a.nagy.küzdelemben.??.-kérdezte.nagyi.majd.Joshal.egymásra.pillantva.elindultunk.a.konyha.felé.Nagyi.finom.ételt.készített.nekünk.s.míg.mi.ettünk.ő.feltakaritotta.a.harc.maradványait.a.lakásban.Észre.sem.vettem.és.eltelt.egy.nap.hogy.nem.gondoltam.Justinra.Kezdtem.elfogadni.hogy.ennek.így.kell.lennie.hogy.ő.távol.és.én.pedig.itt.de.azt.még.mindig.nemtudtam.feldolgozni.amit.a.nagyi.mondott.Folyton.a.szavait.hallottam.a.fülemben.
-Justin.egy.vámpír!!.Nem.szabad.vele.foglalkoznod!!.Meg.kell.ölnöd!!-hogy.meg.kell.ölnöm???Arra.biztos.nem.lennék.képes.és.egyébként.is.Josh.azt.mondta.ha.vámpír.van.a.közelemben.azt.majd.megérzem.és.semmi.mást.nem.éreztem.Justin.közelében.csak.a.szeretetet.Milyen.jó.is.volt.mikor.átölelhettem.A.pulcsira.pillantottam.melyet.itt.hagyott.nekem.Magamhoz.szorítottam.és.illatát.még.mindig.éreztem.Ilyenkor.olyan.volt.mintha.újra.velem.lenne.Ekkor.megszólalt.a.telefonom.Megnéztem.a.kijelzőjét.ami.azt.jelezte.ki.hogy.: Josh2. Ez.nem.lehet.igaz.Szívem.hevesen.kezdett.verni.és.nemtudtam.mit.tegyek.Felvegyem.vagy.ne.tegyem.hisz.ez.Justin...Remegő.ujjam.megnyomta.a.zöld.kis.gombot.majd.beleszóltam.
-Igen.?-kicsit.bátortalan.voltam.
-Zoé?!De.jó.hallani.a.hangodat.-mondta.kedvesen.
-Justin.-nem.tudtam.mást.kinyögni.örömömben.
-Igen.én.vagyok.az.és.csak.azért.hívtalak.hogy.holnap.újra.a.városotokba.repülök.és.szeretnélek.újra.látni.Persze.ha.te.is.akarod.
-Persze.hogy.akarom.-mondtam.és.egyenesen.a.fellegekben.jártam.eközben.
-Akkor.holnap.még.hívlak.rendben?-kérdezte.
-Rendben.-válaszoltam.és.egy.vidám.mosolyt.varázsoltam.arcomra.
-Love.u.-ejtette.ki.ezt.a.két.szót.melyek.most.a.megszokottnál.is.szebben.csengettek.Miután.feltettem.tölrőre.a.telefonom.elkezdtem.ugrálni.rohangálni.és.sikítozni.Még.szerencse.hogy.egyedül.vagyok.itthon.mert.mindenki.hülyének.nézne.Elmentem.zuhanyozni.és.közbe.végig.a.Baby.-t.énekeltem.Majd.kimászva.a.kádból.és.megtörölközve.Justin.pulcsiját.kaptam.magamra.hogy.ismét.abba.alhassak.Lefeküdtem.de.mivel.nem.tudtam.aludni.kimentem.az.erkélyre.Vittem.magammal.egy.plédet.és.egy.párnát.majd.ezekre.ültem.le.A.csillagokat.nézve.lassan.elaludtam.és.Justinnal.álmodtam....



bocsii.hogy.nem.lett.olyan.túl.hosszú.és.hogy.oly.sokáig.vártatok.de.most.itt.van.^^ :)
rem.tetszeni.fog.(:
puszíí: Dettus.

1 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szuper lett és nem is Justin volt a vámpír V_V :D:D Zoé nagyon ügyi volt és örülök hogy Jus visszajön :D:D

    VálaszTörlés