Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 24., kedd

7. rész: Az SMS

.A.szívem.szakadt.meg.ahogy.ránéztem.Emmára.
-Nem.is.gondoltam.volna.hogy.ilyen.-folytatta.Emm.
-Hát.én.se...-értettem.egyet.bár.én.teljesen.másra.gondoltam.abban.a.pillanatban.mint.ő.
**§*§**
Másnap mindenhonnan Justin folyt. Az újságok címlapjairól, a netes böngészőkből, SMS-ekeből, tweet-ekből egyaránt. Még MSN-en is csak Justinról beszélgettek az emberek. Akármennyire is próbáltam volna elfelejteni, hogy miattam tartják most justin-t egy bunkó alaknak, nem tudtam kiverni felemből hideg érintését a vállamon, forró csókját a kézfejemen.
- Mi?- kérdeztem magamtól hitetlenül, mikor megláttam, hogy Justin szája nyomának a helyén egy apróbb égési sérülés keletkezett, szájának tökéletes vonalaiból. Megsimítottam a helyet, de mikor ujjam leúszott a sebről az el is tűnt onnan. Biztos csak képzelődtem...
"Emmuska üzenete:
Szijja Barátnéém!" -írta MSN-en. Elmosolyodtam köszöntése láttán.
"Hello bolond :D Mi a helyzet?"
"Emmuska üzenete:
Csak linkelek valami aztán lépek!
http://lowestoryforyou.blogspot.com OLVASD A JUSTINOS HÍREKET!! Megyek is! Szijjapusszííszeretleek(L)"
Elköszönni se volt időm. Rámentem az oldalra és egy varázslatos Justin-világ került elém.
"Justin Bieber tegnap eltűnt a koncertje utáni távfényképezésről. Justin-t a közeli parkban találta meg menedzsere aki azonnal figyelmeztette az ifjú sztárt a közelgő rajongói hadseregre. Egyes források szerint Justin egy titokzatos lány miatt hagyta ott a rajongóit. A fan-ok hatalmasat csalódtak Justinban és a titokzatos lány ellen terveznek összeesküvést. Ha a hölgy felfedi magát egy kiadós félelem fröccsöt kap majd a nyakába!"
FRANCBA! Megláttak vele! De legalább nem tudják, hogy én vagyok és képek sem jelentek meg ezzel kapcsolatban.
Megszólalt az SMS-t jelző hang. Kis híján a felfordultam ijedtemben.
" Szépjónapot Hölgyem! Fáradjon a tegnapi padunkhoz 15:00-kor :) Ott várom :D Szeretettel: Justin"
Nem hittem a szememnek. Először hatalmasat dobbant a szívem, aztán lenyugodtam. Elmentettem Jus számát, természetesen álnéven. Josh2 lett a neve. 
Nem vertem nagy dobra a találkozásunkat. Felkaptam magamra egy piros ujjatlan tunikát, egy fakó kék farmer csőnadrágot és az egyik kedvenc piros szandálommal kiegészítettem a szettet. Kivasaltam hajamat és felcsúsztattam egyszerű piros keretű napszemüvegem a fejem búbjára. Egy ezüst gyémánt fülbevaló és pár ezüst karkötő segítségével pedig elértem az "igazán trendi csaj" kinézetet. Felkaptam piros műbőrtáskámat és pont annyi idő volt, hogy elinduljak.
Sétáltam az úton és élveztem ahogy a kellemes szél fújja az arcomat. Mikor közeledtem a pad felé megláttam Őt! Piros csőnadrágban, fehér rövid ujjú pólóban és egy piros pulcsiban volt. Fejéről persze nem hiányozhatott a sapka sem és kezéről az egyik órája sem. Említenem sem kell, hogy deszkás cipőt viselt. Feketét, piros varrásokkal. Elmosolyodtam, mikor kitisztul arcképe. Mikor mellé értem megvillantotta tökéletes mosolyát, mellyel azonnal elvarázsolt.
- Köszönöm, hogy eljöttél!- üdvözölt.
- Köszönöm, hogy elhívtál- válaszoltam mosolyogva. Ekkor valami isteni illatot éreztem. Hátat fordítottam Justin-nak és néztem ahogy a szél játszik a fék ágaival. Ahogy fújja a virágok illatát. Hirtelen hideg érintést éreztem nyakamnál. Lenéztem és egy nyakláncot látta meg. Egy ezüst láncot. Medálja egy gyémántokkal díszített J betű volt, hátuljába a következő szöveg gravíroztatva: Sose felejts el!
Hátrafordultam. Justin ott állt hatalmas vigyorral az arcán. Azt hittem sírva fakadok.
- Ez gyönyörű! De igazán nem kellett volna! És nem is fogadhatom el!- szabadkoztam, de hangom remgett a meghatódottságtól.
- Szeretném, ha megtartanád!- mondta. Hangja halálosan komoly volt- Hogy mindig veled legyen egy részem!
- De Justin! Nem is ismerlek!- vitatkoztam tovább.
- Majd ma megismersz!- mosolyodott le újra, majd kezemet megfogva sétálni kezdtünk a teaház felé.

Nah bocsi h rövid :D
Ennyi időm volt :/ Rem tetszett :) KOMIKAT VÁRUNK!! Puszi nektek: girl96

6 megjegyzés:

  1. Tök jóó lett ez is, mint ahogy a többi, és mégegyszer boccs a tegnapi dologért..!:$
    Puszíí

    VálaszTörlés
  2. nem történt semmi sziwem :)
    pusszi:)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett a törii!! :DDDD
    Tök édes Justin benne!!!:D
    várom a folytatást!(L)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett Justin milyen udvarias benne xD

    VálaszTörlés
  5. Oaaan jóóóó(L)
    imáádoom(L)

    VálaszTörlés