Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. december 19., vasárnap

31. rész: A börtön utáni éjszaka

- Tudják hol van Justin- mondtam Pattie-nek és arcára sokk ült, ugyan úgy, ahogy Justin és Usher arcára is. A félelem felülkerekedett mindenkin, engem letartóztattak, gyilkossági kísérlet vádjával.
Bilincsbe verve vittek le a lifttel, és az üvegajtón kinézve láttam a rengeteg Bieber rajongót, akik mind azt hitték, hogy meg akarom ölni Justin-t. Már előre féltem a reakcióktól.
- Kis k*rva!
- Hogy mered??!!
- R*b*nc!- üvöltözték sorra, és az egyik egy üveget hajított felém. Mivel vámpírvadász vagyok, el tudtam kerülni az üveget egy ügyes hátrahajlással. Egy pillanatra néma csönd állt be mutatványom láttán, majd gyilkos tekintetet vetettem az üveget elhajító lányra, aki zavarában nyelt egyet.
Mikor beültettek a rendőrautóba felnéztem a 24. emeletre, ahonnan Justin, Usher, Pettie, a táncosok és még Scooter is engem figyelt.
§*§*§*§
Betettek a cellámba, és vártam. Leültem a földre, és kinéztem az ablakon, ahol a hold fényével találkoztam. Azon gondolkoztam, hogy milyen egyszerű lehet neki. Csak ott van és ragyog. Néha én is erre vágyom, csak állni, és hagyni, hogy mások gyönyörködjenek bennem. Mennyivel egyszerűbb lenne minden.
- Kisasszony!- szólt az egyik őr- Ön szabad!- mondta. Felálltam, leporoltam magam, és elindultam a szabadság felé. A kapuhoz érve meglepődve tapasztaltam, hogy nem Pattie jött értem, hanem Juss...
- Már látom a holnapi címlapokat...- nyögtem, miközben a kocsi felé közeledtem.
- Na mi lesz?- kérdezte Jbiebs, de láttam rajta, hogy feszült.
- Saját támadóját hozta ki a börtönből Justin Bieber.- néztem rá kétségbeesetten, majd beszálltam a kocsiba. Pár másodperccel később már Justin is mellettem ült, és ijedtem nézett rám.
- Zoé!- szólt hozzám- Én félek!- mondta, szívemet pedig elöntötte az aggódás. Justin keze a váltón pihent, melyre rátettem én kezemet, és megsimogattam kézfejét.
- Megvédelek- mondtam neki, majd leemeltem kezem övéről. Bizonytalanná tett az, hogy egykori szerelmem is retteg.
Félúton tettem fel a kérdést:
- Miért te jöttél értem?
- Meg szerettem volna beszélni veled, hogy mi lesz most...- nézett rám. Gondolkodni kezdtem, de rosszabbnál rosszabb ötletek jutottak eszembe. Megoldásnak mindegyik tökéletes lett volna, de az érzelmeim megszenvedtek volna rendesen.
- Nagyon sajnálom, de nem tudok jobb ötletet annál, mint hogy melletted kell aludnom az ágyadban.- nyögtem ki, arcára sokk ült.
- Ha az ajtód előtt őrködöm, akkor az ablakon át jönnek, ha az ablaknál őrködöm, akkor az ajtónál rontanak rád.- magyaráztam.
- Hmmm... Nem hiszem, hogy Caitlin örülni fog neki. - mondta.
- Én meg nem hiszem, hogy az összes beliber örülni fog ha te meghalsz!- mondtam ingerülten. Nehogy már Caitlin miatt haljon meg...

Hazaérkeztünk és természetesen egymillió riporter és rajongó várt minket a hotel előtt.
- Miért hoztad ki azt aki meg akart ölni?- kérdezték rengetegen Justintól, de ő csak húzott engem maga után. Egyenes a lift felé mentünk, majd fel a 24. emeletre, ahol már mindenki aludt, vagy alvást színlelt... Caitlin nem volt otthon, amin meglepődtem.
- Hol van az a csaj?- kérdeztem flegmán.
- Annyira megrázta, hogy meg akarsz ölni, hogy elment az egyik barátnőjéhez aludni... - fintorgott. Nevetnem kellett. Olyan gáz volt az a nő...
- Mindjárt megyek!- mondtam kicsit zavarba jőve. Bementem a szobámba, gyomrom egyre jobban remegett az idegtől. Szívem vadul kalapált bordáimon. Bementem a fürdőszobába, megmostam a fogam, lezuhanyoztam, felvettem a pizsamámat, ami szokás szerint egy pólóból és egy francia bugyiból állt. Arcom égett az izgalomtól. A mosdó fölé hajoltam, hideg vizet engedtem kezembe, majd lefröcsköltem fejemet. Belenéztem a tükörbe, és a régi önmagamat láttam. A törékeny, szerelmes, "fiatal" Zoét.
Justin... Mondtam ki gondolatban a nevét, és hatalmasat dobbant a szívem, ahogy elképzeltem édes mosolyát, gyönyörű szemeit, régen érzett édes csókját.. Nem akartam arra gondolni, hogy mit jelent ez.
Mikor összeszedtem magam, kimentem, és JB szobája felé mentem. Bekopogtam, de nem jött válasz, így benyitottam. Hallottam, ahogy saját kis fürdőszobájában mosakodik. Leültem az ágyára és vártam Rá.
Mikor kilépett, félmeztelen testét láttam meg magam előtt. Szívem hatalmasat dobbant.
- Jaj! Nem hallottam, hogy bejöttél- mondta flörtölve- Ha tudom, pólóba jövök ki.- nézett rám édes mosollyal, de átláttam rajta és gúnyosan mondtam:
- Ahha... Azt akarod NEKEM beadni, hogy vámpír létedre nem hallottad, hogy bejöttem- mondtam én is flörtölve, és benne voltam a játékban. Fogtam magam, és egy érzéki mozdulattal felálltam. Szinte hallottam szíve dobbanását. Úgy tűnt nyerésre állok a játékban. Közeledtem felé kéjes tekintettel.
- Tudom, hogy hazudsz- mondtam bájos hangon, majd kezemet nedves felsőtestére helyeztem. Engem is kirázott a hideg, és tudom, hogy észrevette, mert elmosolyodott. Gyorsan vissza kellett állítanom a határozottságom, ezért lassan megsimogattam Justin testét, mire arcára fagyott a mosoly. Újra én uraltam a játékot. Mellkasára emeltem kezem és a falhoz löktem.
Furcsa érzés volt. Játéknak fogtam fel, de valahogy vágytam is rá.
Justin háta a falat verte, én meg néztem rá csábító mosollyal. Lábujjhegyre álltam, és óvatosan ráleheltem Justin állára, és most őt rázta ki a hideg, de hirtelen magához rántott és egyenlő partnerek voltunk a játszmában. Lábamat felemeltem a derekához, és nyakához hajoltam, majd egy leheletnyi csókot adtam neki., amire sóhajtott egyet.
- Mit csinálsz?- kérdezte lihegve, csukott szemmel.
- Játszom- sóhajtottam én is, majd leemeltem lábamat meztelen derekáról, és akkor egymás szemébe néztünk. Mélyen és őszintén.
- Zoé, én sze...- kezdte el, és bármennyire is örültem volna ha kimondja nem mertem hallani.
- Ne!- szóltam rá- Ne rontsd el!- nyögtem. Leereszkedtem telitalpra, így körülbelül mellkasáig értem.-
 Mit csinálsz?- szuszogott.
- Mit szeretnél?- néztem föl, és reménykedtem benne, hogy AZT fogja kérni.
- Csókolj meg!- nyögte kábultan. Szívem vadul kezdett dobolni.
Bármennyire is éreztem ribancnak magam abban a pillanatban nem érdekelt. Szerelmes voltam? Nem... De tudtam, hogy az leszek.
Lassan kezdtem lábujjhegyre állni, ajkaimmal próbáltam övéi felé irányulni, de túl magas volt hozzám. Ezt ő is látta, ezért csípőmnél fogva megemelt. Én lábaimat Justin dereka köré fontam, kezeimet nyakába akasztottam.
Ekkor megfordított és az én hátam volt a falnak nyomva. Szívem egyre hevesebben zakatolt, és tudtam, hogy pár pillanaton belül megtörténik.
- Zoé!- szuszogta, majd megcsókolta nyakam. Gerincemen végig szaladt a hideg, és a gyönyör. Beletúrtam Justin hajába, majd ismét a szemébe néztem, és elmosolyodtam.
Közelíteni kezdett felém és én hagytam magam. Ajkaink találkoztak, és egyre hevesebben és szenvedélyesebben csókoltuk egymást. Ő is és én is egyszerre szuszogtunk. Újra éreztük egymást, és nem akartuk, hogy vége legyen. Csak őt akartam.
Magához szorított és elvitt az ágyához. Óvatosan letett és ott csókoltuk egymást tovább, amikor................

by: girl96

oké...
ha nem kapunk komikat, akkor nem tudunk részt írni, mert nem tudjuk mit gondoltok.
KÉRLEK ÍRJATOK SOK KOMIT!!!

25 megjegyzés:

  1. Annyira jóó, h még engem is kirázott a hideg!!! :D köviiit!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaaa... NAGYON JÓÓÓÓ!!! Aligvároom a folytiiit!! Remélem, hogy nem kell sokat várni a folytiraaaa! Annyira imádom ezt a törit *-* <3

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Oh my god!!! De most komolyan itt abbahagyni???Amikor??? Mi történt??? MI???? Na neee .... Nagyon tetszett nem is inkább imádtam!!! Örülök hogy mégis szeretik egymást és ezt ki is mutatják xD Nagyon, NAGYON VÁROM A KÖVIT!!!! :D:D
    Pussz Szasza
    ui. remélem sok komi érkezik...

    VálaszTörlés
  4. megvan 10 komi jöhet a kövi rész♥♥

    VálaszTörlés
  5. mi ez?!!! it abbahagyjátok???? na azonnal kezdjetek hozzá a következőnek!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó, gyorsan kövit, nagyon izgulok...:S:S:D

    VálaszTörlés
  7. Atya ég! Atya ég! Atya ég! Hát csajok ez nem semmi! Nem tudom ki lenne az a személy aki a ti blogotokon felülkerekedne! Ezt nem hiszem el! Nagyon izgis! Még én is beleremegtem! xD De ez az amikor... Hát nem tudom... Úgy tippelem hogy mégsem fog nekik ez összejönni! :S :P
    Amúgy én még azt szeretném megtudni majd, hogy Juss, hogy jutott odáig, hogy eljegyezze Caitlint, mivel nem úgy tűnik mintha szeretné... Viszont arra meg kíváncsi vagyok, hogy miért nem jutott az előző barátnői sorsára... Jajj nagyon várom a folytatást és remélem mihamarabb lesz is!
    Puszi: Encsi

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nagyon jó lett ez a rész is. Imádom a történeted!! Nagyon várom a folytatást. Itt abbahagyni????

    Puszi: Selena

    VálaszTörlés
  9. ááá nagyon jó :D hamar kövit :DD

    VálaszTörlés
  10. alig várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik. Gyorsan a kövit. Nem bírom kivárni! Lécci gyorsan!!

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon nagyon jó!!!!! Várom a folytatást hamar!:)

    VálaszTörlés
  13. Amikor?????????...na ne mááá....kövit léci léci léci:D:)....nagyon tetszik;):)

    VálaszTörlés
  14. Kicsiii.Szoőke.2010. december 20. 11:52

    kuurvajooo<333
    Folytataastlegysziii. ;;)<33

    VálaszTörlés
  15. ááááá nagyon jóóó :D folytiit gyorsaan abba ne hagyjátook :D

    VálaszTörlés
  16. ááááááááááááááááááááááá EZ KURVAJÓÓÓÓÓH hátez...**** áááááááááááááááááááááááááááááááááááááá folytit gyorsaaan!! pls..:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *****-

    VálaszTörlés
  17. mikor irtok már végre folytit mert ez nagyon jó mindenki imádja

    VálaszTörlés
  18. wáááááááááááááááááááááááááá! :D ez nagyon jó ♥♥ egyszerűen imádtam :) annyira jól meg tudjátok fogalmazni az érzelmeket, hogy az már mesteri, de ti tudjátok, h miről beszélek ;)

    VálaszTörlés
  19. ez nagyon jó jól tudjátok fogalmazni az érzelmeket, ez nagyon jó, wáááááááááááááááááááááááááá!

    VálaszTörlés