Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 22., vasárnap

6. rész: Vajon.ő.más.?!

Arra születtél, hogy vámpírokat ölj! Neked.ez.a.sorsod!
Döbbenten.bámultam.magam.elé.és.megszólalni.sem.tudtam.Eddig.abban.sem.voltam.biztos.hogy.léteznek.vámpírok.most.pedig.az.a.dolgom.hogy.végezzek.velük.Annyira.hihetetlen.ez.az.egész.Hirtelen.felpattantam.és.kiszaladtam.a.szobából.Hátamon.éreztem.a.tekinteteket.ahogy.a.képről.bámulnak.rám.az.őseim.Hátra.futottam.a.kertbe.ahol.egy.hatalmas.tölgyfa.állt.Legalább.kétszer.annyi.idős.lehetett.mint.én.Mikor.még.kisebb.voltam.bármi.történt.velem.mindig.ide.jöttem.ki.Leültem.a.fa.tövébe.és.próbáltam.gondolkozni.de.annyi.minden.járt.a.fejemben.hogy.egyszerűen.nem.ment.Újra.hallottam.a.hangokat.Ekkor.döbbentem.rá.hogy.ezek.a.hangok.mit.is.jelentenek.De.nem..ez.nemlehet.Biztos.csak.valami.vicc.Nem.lehetek.pont.ÉN.Ekkor.hirtelen.valami.az.eszembe.ötlött.A.gyilkosságok.Minden.egyes.halott.nyakán.ott.volt.az.a.bizonyos.seb.Mivan.ha.a.gyilkos.egy.vámpír.?!.Ijedtem.meg.a.saját.gondolataimtól.Annyira.hihetetlen.ez.az.egész.de.ezzel.teljes.lenne.a.kép.Észre.se.vettem.hogy.sírok.már.csak.arra.lettem.figyelmes.hogy.valami.folyik.végig.az.arcomon.Felálltam.majd.leporoltam.magam.és.visszamentem.a.lakásba.Most.mennem.kell.!-mondtam.a.nagyimnak.majd.felkaptam.a.táskám.és.siettem.haza.Egész.úton.zavaros.gondolatok.jártak.a.fejemben.Hazaérve.erőteljesen.rontottam.be.a.bejárati.ajtón.és.siettem.fel.a.szobámba.Anyu.nincs.itthon.Gondoltam.rámfér.egy.kis.kikapcsolódás.Leültem.az.ágyamra.fülembe.dugtam.az.mp3.lejátszó.fülhallgatóját.és.bekapcsoltam.Justin.Bieber.dal.szólalt.meg.hirtelen.a.fülemben."I.wish.we.had.another.time,I.wish.we.had.another.place...".Ekkor.eszembejutott.hogy.holnap.lesz.a.koncet.Még.meg.kell.beszélnem.Emmával.és.a.többiekkel.hogy.mikor.és.hol.találkozunk.Gyorsan.felkaptam.a.telefonomat.és.tárcsáztam.Emm.számát.Megbeszéltük.hogy.holnap.4kor.találkozunk.a.suli.előtt.és.úgy.indulunk.a.koncertre.Nagyon.izgatott.volt.már.úgy.ahogyan.a.többi.lány.is.Jobb.esetben.nekem.is.annak.kéne.lennem.de.most.van.ennél.fontosabb.dolgom.is.minthogy.egy.koncert.miatt.ugrándozzak.és.sikítozzak.Úgydöntöttem.hogy.most.jót.tenne.nekem.egy.kis.fürdőzés.így.hát.bevonultam.a.fürdőszobába.és.csináltam.magamnak.egy.forró.fürdőt.Nyakig.elmerültem.a.habokban.és.behunytam.a.szemem.Képek.villantak.át.az.agyamon.Először.Ashley.holttestének.látványa.majd.Bill.hullája.mely.mellett.az.a.személy.volt.Próbáltam.beazonosítani.hogy.ki.is.lehetett.az.de.annyira.megijedtem.hogy.csak.a.két.vérvörös.szemére.emlékszem.Anyu.kedves.hangja.zökkentett.ki.mély.gondolataimból.Lassan.kimásztam.a.kádból.megtörölköztem.majd.magamra.kaptam.a.pizsamámat.amely.egy.XLes.pólóból.és.egy.francia.bugyiból.áll.Lementem.a.konyhába.ahol.anyu.épp.vacsorázott.Adtam.neki.egy.puszit.majd.mentem.vissza.a.szobámba.mert.egy.igen.fárasztó.napot.töltöttem.el.ma.Már.két.órája.feküdtem.és.gondolkoztam.de.aludni.nem.tudtam.Egyre.csak.az.járt.a.fejemben.hogy.anyu.miért.nem.említette.ezt.még.vagy.hogy.ő.is.ölt.e.meg.vámpírt.Már.épp.rávettem.magam.hogy.kimászok.a.a.jó.meleg.ágyból.és.átcsoszogok.anyához.hogy.beszéljek.vele.amikor.láttam.hogy.leoltja.a.szobájában.a.kisvillanyt.amely.az.ágya.mellett.helyezkedett.el.egy.éjjeliszekrényen.Ebből.gondoltam.hogy.már.aludni.vágyik.tehát.mégsem.mentem.át.hozzá.Nem.tudom.hogyan.de.valamikor.hajnalban.elaludtam.Arra.keltem.fel.hogy.csörög.a.telefonom.Emma.hívott.hogy.én.mit.fogok.felvenni.a.koncertre.Meglepődött.mikor.közöltem.vele.hogy.én.még.csak.most.keltem.fel.Rápillantottam.az.asztali.órámra.Délután.egy.óra.volt.kereken.Úgydöntöttem.nekem.is.elkéne.kezdenem.készülődni.ha.négyre.odaakarok.érni.Megint.a.gardróbom.előtt.álltam.és.néztem.ki.a.fejemből.hogy.mit.is.vegyek.fel.Kidobáltam.szokás.szerint.az.összes.ruhámat.az.ágyamra.és.a.földre.Leültem.közéjük.és.válogatni.kezdtem.Találtam.egy.párducmintás.miniruhát.melynek.az.alja.passzrészes.Felpróbáltam.és.teccet.magamon.az.őszintét.megvallva.de.elég."picsásnak".találtam.és.valahogy.az.nem.az.én."műfajom".Anya.vett.nekem.régebben.hozzá.egy.magassarkút.is.Elméletileg.az.illik.hozzá.de.még.egyszer.sem.volt.rajtam.egyszerre.a.kettő.Hosszas.gondolkodás.és.válogatás.után.mégis.csak.a.párducmintás.ruha.mellett.döntöttem.csak.alá.vettem.egy.fekete.cicanadrágot.ami.kissé.fényes.anyagból.készült.és.egy.ugyanolyan.párducmintás.magasított.szárú.tornacipőt.Igen!.kiáltottam.fel.Ez.az.én.stílusom.Nézegettem.magamat.a.tükörben.Már.2.óra.volt.és.nekem.még.a.hajammal.kell.valamit.kezdenem.Sietősen.kimostam.és.megszárítottam.Egyenesre.vasaltam.ami.nem.volt.nehéz.mert.csak.kicsit.volt.hullámos.a.hajam.Elől.a.fufrumat.egy.pukliban.feltűztem.Fújtam.rá.elég.hajlakkot.mert.ahogy.kinéztem.az.ablakon.kicsit.fújt.a.szél.Szerencsére.volt.egy.táskám.amit.nem.rég.kaptam.Emmától.Fekete.műbőr.kis.kézi.táska.Teljes.mértékben.passzol.a.mai.szerelésemhez.A.nyakláncomhoz.nem.nyúltam.A.nyakamba.hagytam.azt.a.nyakláncot.amelyet.minden.nap.viselek.Egy.ezüst.lánc.amelyen.egy.ezüst.szív.alakú.medál.van.Egy.halvány.sminket.még.magamra.dobtam.mert.köztudott.hogy.nem.szeretem.magam.túl.sminkelni.Egy.kis.púder.szemceruza.és.szempillaspirál.Ráadásként.még.egy.kis.szájfény.is.felkerült.az.ajkaimra.Már.fél4.volt.Épp.ideje.annak.hogy.elinduljak.Habár.a.koncert.csak.7kor.fog.kezdődni.mi.már.hamarabb.ott.leszünk.hátha.látjuk.külön.Jusst.Ez.Emma.minden.vágya.Háromnegyed.négyre.már.ott.is.voltam.a.suli.előtt.Emma.meg.pár.csaj.már.természetesen.ott.volt.Elindultunk.mivel.már.mindenki.megérkezett.Negyed.5re.a.koncert.helyszínéhez.érkeztünk.Már.rengeteg.lány.várakozott.a.híres.tinisztárra.Nekem.azonban.az.agyam.még.mindig.a.vámpírokon.és.a.gyilkosságokon.járt.Észre.se.vettem.és.megnyíltak.a.kapuk.Persze.nekünk.a.legjobb.helyen.kellett.állnunk.az.első.sorba.7óra.után.10.perccel.el.is.kezdődött.a.show.Justin.fantasztikus.volt.ahogy.tele.energiával.berobbant.de.még.mindig.jobban.foglalkoztatott.engem.a.saját.problémám.A.koncert.után.persze.volt.lehetőség.közös.kép.készítésre.Justinnal.Emma.oda.is.elhurcolt.magával.bár.már.semmi.kedvem.nem.volt.menni.Már.majdnem.mi.következtünk.amikor.újra.hallottam.a.hangokat.a.fejemben.Megőrítenek.Úgy.érezem.hogy.mingyárt.szétrobban.a.fejem.Ekkor.egy.biztonsági.őr.fogja.meg.a.karom.és.szól.hozzám.
-Kisasszon.fáradjon.Justin.mellé.-mondja.
-Én.nem.akarok.vele.fényképeszkedni.-löktem.le.magamról.erős.karját.és.rohantam.ki.a.kijárat.felé.Hátra.futottam.az.épület.mögé.és.leültem.egy.lépcsőre.majd.a.fejemet.a.térdemre.hajtottam.miközben.arcomat.kezembe.temettem.A.hangok.lassan.kezdtek.elmúlni.Nagy.megkönnyebbülés.volt.már.csak.az.utca.zaját.hallani.Lépteket.hallottam.magam.mellől.de.nem.volt.erőm.felemelni.a.fejemet.és.megnézni.hogy.ki.sétál.egy.ilyen.sötét.utcába.ilyenkor.Hirtelen.egy.hideg.kéz.érintését.éreztem.vállamon.Ahogy.hozzámért.a.hideg.rázott.ki.belül.mégis.melegséggel.töltött.el.Felpillantottam.és.abban.a.pillanatban.döbbenten.dörzsöltem.meg.a.szemem.
-Leülhetek.melléd.?-kérdezett.meg.udvariasan.Justin.
-Perszee.-motyogtam.de.még.mindig.azthittem.hogy.álmodok.
-Miért.tüntél.el.az.előbb.csak.úgy.a.fényképezkedésről.?Nem.akarok.nagyképűnek.tűnni.de.a.legtöbb.lány.álma.hogy.velem.fényképezkedhessen.-nevetett.
-Hát.én.más.vagyok.mint.a."többi".lány.és.egyébként.sem.érzem.jól.magam.-néztem.a.földre.
-Mi.történt.?.-tette.újra.kezét.a.vállamra.Most.mit.mondjak.neki?!.Mégis.azt.nem.mondhatom.hogy.egy.vámpír.öl.meg.embereket.a.városunkban.és.én.arra.születtem.hogy.megöljem.őt.Teljesen.őrültnek.nézne.
-Semmi.különös...csak....szerintem.megfáztam.-mondtam.hirtelen.mert.jobb.nem.jutott.eszembe.-Szóval.megyek.is.és.iszom.otthon.egy.forró.teát.-álltam.fel.közben.
-Várj.-állt.fel.ő.is.és.nyúlt.a.kezem.után.de.én.elránottam.azt.
-Hmm.?.-néztem.rá.kérdően.
-Mi.lenne.ha...-azt.vettem.észre.mintha.kicsit.zavarban.lenne.-együtt.innánk.egy.forró.teát.egy.csendes.kis.teázóban.?.-ahogy.belenéztem.a.két.gyönyörű.szép.szemébe.akaratom.ellenére.is.bólintottam.
-Itt.a.sarkon.pont.van.egy.az.megfelel.?.-kérdezte.
-Persze.az.jó.lesz.-mondtam.miközben.magamra.vettem.a.pulcsimat.mert.már.kezdett.hűvös.lenni.-De.ö..-mondtam.kicsit.félénken.-Neked.nem.kéne.visszamenned.a.rajongóidhoz.?-lepődtem.meg.
-Már.a.biztonsági.őrök.ugyis.hazaküldtek.mindenkit.-mosolyodott.el.-majd.kárpótolom.őket.-de.ahogyan.elmosolyodott.egyszerűen.megbabonázott.a.mosolya.Elindultunk.a.teázó.felé.amikor.Justin.menagere.(aaszemigykellirnixD).sietett.oda.hozzánk.és.ragadta.meg.Justin.karját.
-Azonnal.velem.kell.jönnöd.-mondta.lihegve.-a.rajongók.minjdárt.itt.lesznek.
-De.én.most.vele.vagyok..-mondta.miközben.karját.kiszabadította.a.férfi.karjából.
-Nem!.te.most.velem.jössz.hogy.ne.essen.semmi.bajod.!-mondta.mérgesebben.
-Én.én..sajnálom.-nézett.rám.bocsánatkérően.Justin.
-Semmi.baj.megértem.-mondtam.ki.a.szavakat.bár.nagyon.is.bántott.hogy.elmegy.
-Indulhatunk.?.-szólt.Jussra.a.férfi.
-Egy.perc.várj.meg.a.kocsiba.-mondta.majd.ismét.felém.fordult.-Megadod.a.számod.?-kérdezte.halkan.
Előkaptam.a.táskámból.a.tollat.és.felirtam.a.számomat.Juss.kezére.
-Tessék.-tettem.el.a.tollamat.
-Majd.hívlak.-mosolygott.ismét.Majd.megfogta.a.kezem.lassan.a.szájához.emelte.és.lehet.rá.egy.kézcsókot.
Én.még.álltam.ott.egy.darabig.és.néztem.ahogy.távolodik.Nem.hittem.volna.hogy.ilyen.rendes.is.lehet.egy.sztár.
Ekkor.eszembe.jutott.hogy.már.nekem.otthon.kéne.lennem.hisz.mivan.ha.Emma.már.keres.Egy.biztos!.Nem.szabad.megtudnia.hogy.én.ma.Justinnal.voltam.itt.Siettem.haza.ahogyan.csak.tudtam.és.fel.se.tünt.hogy.már.nem.a.vámpírokra.gondolok.hanem.Justin.csodálatos.mosolyára.Ahogy.a.házunk.elé.értem.rohantam.be.Anya.szerencsére.megint.nem.volt.otthon.Felrohantam.a.szobámba.és.épphogy.letettem.a.táskámat.csengettek.Emma.volt.az.Mérgesen.és.sírva.lépett.be.az.ajtón.
-Mi.a.baj.Emm.?.-tettem.fel.a.kérdést.mintha.semmiről.sem.tudnék.
-Ez.a.Justin.egy..egy....
-Egy.cuki.fiú.?-mindig.ezt.szokta.ilyenkor.mondani.
-Nem!.-mondta.határozottan.-Olyan.mint.a.többi.sztár.akit.nem.érdekelnek.a.rajongói.-roskadt.le.a.kanapéra.-csak.úgy.otthagyott.mindenkit.és.mindent.-szipogott.A.szívem.szakadt.meg.ahogy.ránéztem.Emmára.
-Nem.is.gondoltam.volna.hogy.ilyen.-folytatta.Emm.
-Hát.én.se...-értettem.egyet.bár.én.teljesen.másra.gondoltam.abban.a.pillanatban.mint.ő.



ééés.itt.a.rész.(: bocsi.hogy.az.előzőt.nem.én.írtam.:) ezt.viszont.teljes.mértékben.tőlem.kapjátok.(: remélem.mindenkinek.tetszett.a.rész.:).Komikat.vároom.;) puszíí.Dettus.(:

3 megjegyzés:

  1. huuu nagyon jó lettt imádom... am ezelőtt írtam az előző részhez hogy kövit, de gyorsan és... ez igen gyors volt XD nagyon ügyik vagytok te is meg Petra is :)

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jó lett! Jók vagytok ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :D:D Ügyesek vagytok!!

    VálaszTörlés