Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 13., péntek

1.rész: A hír.

-Zoé ideje felkelni!!-hallatszott egy kedves hang a nappaliból.
-Máris anyu.-kiáltottam vissza miközben fejemre húztam a takarót és befordultam a fal felé. Ekkor hallottam
a lépteket melyek egyre közeledtek a szobámhoz majd az ajtóm kitárult és anya állt ott.
-Azonnal kelj fel mert elfogsz késni!.-mondta miközben rohangált össze vissza a szobámban.Én lassan
megdörzsöltem a szemem és felültem az ágyon.
-Én már indulok is dolgozni.-nyomott egy puszit az arcomra pedig tudja hogy ezt utálom.-
A szendvicsek a konyhába vannak az asztalon.-majd kisietett a házból egyenesen a garázsba. Még hallottam
ahogyan a kocsi ajtaja becsapódik majd az elhalkuló hangját. Lassan én is kimásztam az ágyból és kicsoszogtam a fürdőszobába. Hideg vízzel leöblítettem az arcom hogy egy kicsit felébredjek majd fogat mostam. Ezek után visszamentem a szobámba és lopva az órára tekintettem amely már 07:00-át mutatott Gyorsan a gardróbomhoz rohantam és kidobáltam az összes mai hangulatomhoz illő ruhát. Végül egy szürke csőnadrág és egy barna kockás ing mellett döntöttem melyhez passzol az új barna balerina cipőm és a válltáskám. A tükörhöz léptem és a hajamat megfésültem majd egy hullám csattal a frufrumat oldalra tűztem. Még egy utolsó pillantást vetettem a ruhámra és már indultam is le a konyhába. A már elkészített szendvicseket beleraktam a táskámba és még gyorsan visszarohantam a szobámba a telefonomért amit szokás szerint mindig elfelejtek. Kulcsra zártam az ajtót majd a kaput is és elindultam. Szerencsére nem lakunk messze az iskolától így 10-15 perc alatt oda is érek. Útközben találkoztam Emmával aki kiskorom óta a legjobb barátnőm. Mindent tudunk egymásról és mindent meg is beszélünk ami történik velünk. Annyira elgondolkoztam, hogy észre sem vettem, hogy már beértünk az iskolába. Felkészültem a mindennapi rutinra ami általában úgy zajlik hogy belépünk az ajtón és a fiúkat látjuk ahogy éppen körberajongják Ashleyt.
De most ahogy beléptünk nem ezt láttuk. Mindenki mintha össze lett volna zavarodva és nem találták a helyüket. Ashley pedig sehol sem volt. Ez különösképpen furcsa volt mert általában ő sose hiányzik. Ekkor az iskolarádióban az igazgató mély hangjára lettünk figyelmesek.
- Kérem minden diák fáradjon be az első órájának helyszínére. Fontos közlemény következik. -majd befejezte a mondandóját és siettünk mi is a kémia előadóba mert ott lett volna az első óránk. Elfoglaltuk a megszokott helyünket bár ez is furcsa volt mivel Ashley szokott mellettem ülni és most ugyebár sehol sem volt. Majd újra lehetett hallani az iskolarádió különös recsegését és ismét megszólalt az igazgató.
- Kedves gyerekek, tanárok - kezdte -Amint már páran tudjátok a minap szörnyű tragédiára ébredtünk -egyre jobban kíváncsivá tett engem és Emmát is ez a közlemény - Ashley Green a ti kedves és szeretni való diáktársatok elhunyt.- először, hirtelen fel sem  tudtam fogni hogy mit mondott.  Egyszerűen lefagytam és amint láttam Emm is ugyanígy. Hiába nem kedveltük Ashleyt és ő se minket ez akkor  is egy szörnyű hír. Azonban arról hogy hogy halt meg senki nem tud semmit... Engem mégis érdekel hogy vajon mi történhetett. Arra lettem újra figyelmes hogy az igazgató megkért minket hogy egy 5 perces néma gyásszal adózzunk Ashleynek és hogy a mai tanítási nap elmarad. Az öt perc leteltével mindenki mélabúsan ballagott ki a suliból. Emmával úgy döntöttünk hogy felmegyek hozzájuk egy kicsit beszélgetni meg ilyenek. Tudni kell hogy Emmáékhoz két út vezet és az egyik épp Ashleyék háza előtt megy el ezért úgy döntöttem hogy én arra megyek. Emm nem akart velem jönni ezért megbeszéltük hogy majd náluk találkozunk. El is indultam izgatottan bár mégis kicsit félve. Amint a házuk elé értem rengeteg rendőrt és nyomozókat találtam a helyszínen. Odamentem egy rendőrhöz és megkérdeztem hogy mi történt azonban sokat nem tudtam meg tőle mivel a rendőri titoktartás blablaa... Ezért úgy döntöttem hogy valahogy bejutok a kertbe és magam derítem ki hogy mi történt. Mikor nem figyelt senki a rendőr kocsihoz lopóztam és kihalásztam az első ülésen heverő aktát melyben ez állt :
"Ashley Green Elhunyt: 2011.08.12 Ok: ismeretlen." Ekkor azonban gyorsan vissza kellett raknom az aktát a kocsiba és el kellett tűnnöm tűnnöm onnan mert visszajöttek a rendőrök.
Egész úton miközben Emmhez tartottam az járt a fejemben hogy mi történhetett szegény lánnyal. Hisz az élete tökéletes volt, megvolt mindene amire csak szüksége lehetett. Mikor odaértem Emmához ő már nagyon várt rám.
- Már azt hittem sosem érsz ide. - rántott be az ajtón. - Na? Mit tudtál meg ? - támadt rám a kérdéseivel.
-Hát sok mindent nem - mondtam elgondolkodva - de valami nem teljes... itt valami sántít - mászkáltam fel alá Emm szobájában.
-De hát hogy akarod kideríteni hogy mi történt ha a rendőrök nem árulnak el semmit ?? - csodálkozott.
-Majd akkor én kiderítek mindent. - és egy remek ötlet jutott eszembe -Ma este el kell mennünk a hullaházba - lepődtem meg én is azon amit kimondtam.
-Micsoda?-pattant fel az ágyról - Mennünk??-kérdezett vissza.
-Jó akkor csak mennem ha nem tartasz velem.
Még jó pár órát végig beszélgettünk és töprengtünk de végül is Emm úgy döntött hogy nem tart velem. De egyedül is menni fog. Eljött az este 21:00 volt. Anya ekkor ért haza munkahelyéről. Mint általában most is feljött és beköszönt nekem. Adtam neki egy jó éjt puszit majd úgy tettem mint aki lefekszik aludni. Vártam egy órát még ő is lezuhanyzott majd lefeküdt aludni. Ekkor felkeltem felöltöztem és elindultam. Szerencsére a hullaház biztonsági őre régen az iskolában dolgozott és én jóba voltam vele így könnyen bejutottam de csak pár percet kaptam. Megkerestem Ashley hulláját majd kihúztam a hűtőkamrából. Ijesztő látvány volt ami elém tárult. Sosem gondoltam volna hogy egyszer így fogom látni ezt a lányt vagy akár melyik lányt is. A teste és arca tele volt karmolással. Mintha valami állat támadott volna rá.
Elővettem újból az aktáját melyet a hűtőkabinja mellett tárolnak egy kis fiókban."Ashley Green  Elhunyt: 2011.08.12. Ok: ismeretlen. Helyszín: családi ház hátsó kertje.Tettes: nincs róla fejlemény." Egyre gyanúsabbnak tűnik nekem ez az ügy. Ekkor Bill lépett be a terembe.
-Meddig maradnál még?? Mert 5 perc és lejár a műszakom. - mondta.
-Máris megyek. Egy perc -majd visszahelyeztem az aktát a helyére és épp kezdtem volna visszatolni a hullát a
helyére amikor észrevettem valamit a nyakán. Harapás nyomnak tűnik de nem hasonlít egy állat fognyomához sem.Mintha egy egész fogsor lenyomata lett volna a nyakán. Ekkor azonban hirtelen  hatalmas zörgés majd  egy nagy kiáltás hallatszott Bill portás fülkéjéből....Félve bár de elindultam kifelé....


bocsii.hogy.ennyit.kellett.várni.az.első.részre.:).remélem.azért.tetszett.mindenkinek.;) by: Dettus.:)

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ügyi vagy ....de minek mondom?ugyis tudod már:P

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó:D:D
    ímádom:D:D

    VálaszTörlés
  3. még csak a feénél tartok de már most klasz!

    VálaszTörlés
  4. Ú nagyon jó lett megyek olvasom is tovább...

    VálaszTörlés
  5. nagyon imádom grat!! :))

    VálaszTörlés
  6. Azért furi hogy augusztus 12-én volt suli de mindegy az a lényeg hogy a történet állat lett! :)

    VálaszTörlés
  7. külföldön máshogyvan a nyáriszünet szabályozás :)

    VálaszTörlés