Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. augusztus 24., kedd

8. rész: Boldogság,szerelem,fájdalom...

- Majd ma megismersz!- mosolyodott el újra, majd kezemet megfogva sétálni kezdtünk a teaház felé.

Mikor.odaértünk.udvariasan.kinyitotta.az.ajtót.és.előre.engedett.Belépve.egy.nagyon.hangulatos.helyen.találtuk.magunkat.Körbenézve.pár.asztal.látható.melyek.köré.színes.anyaggal.bevont.székek.vannak.tolva.Az.asztalok.közepén.egy.a.székek.színével.megegyező.gyertya.ég.a.még.kellemesebb.hangulat.kedvéért.Egy.hátsó.sarokasztalnál.foglaltunk.helyet.Justin.most.ismét.udvariasan.viselkedett.Elém.sietett.és.a.széket.kijjebb.húzta.majd.miután.leültem.betolta.Nem.is.gondoltam.volna.hogy.ilyen.lovagias.Leült.velem.szembe.majd.intett.egy.pincérnek.Miután.leadtuk.a.rendelést.beszélgetni.kezdtünk.
- Tudod.hogy.most.több.ezren.utálnak.?!-tettem.fel.a.kérdést.neki.
- Miattad.?-nézett.rám.s.közben.megfogta.az.asztalon.pihenő.kezem.Ekkor.megint.előtört.bennem.az.érzés.hogy.miattam.szomorú.most.rengeteg.lány.és.miattam.ment.tönkre.egy.csodálatosank.induló.estéjük.Justin.észrevette.hogy.kicsit.rosszul.éreztem.emiatt.magam.
- Én.csak.vicceletem.!-mosolyodott.el.-Lehet.nem.volt.a.legjobb.döntésem.de.megérte.-és.ismét.a.gyönyörű.barna.szemeiben.vesztem.el.A.pincér.zökkentett.ki.ebből.az.állapotból.amikor.letette.elém.a.kiválasztott.teát.
-Na.és...-tettem.volna.fel.ismét.egy.kérdést.de.ekkor.megszólalt.Justin.telefonja.
-Bocsáss.meg.-majd.kinyomta.aztán.ki.is.kapcsolta.a.telefonját.
-Micsinálsz.?Miért.nem.vetted.fel.?-csodálkoztam.-És.ha.valami.fontos.volt.?
-Most.semmi.sem.fontosabb.mint.hogy.ez.a.nap.gyönyörűen.teljen.el.veled.-ahogy.kimondta.ezeket.a.szavakat.szívem.hevesen.kezdett.verni.Gyomromba.előjöttek.a.pillangók.melyek.csak.úgy.repkedtek.szüntelenül.Ekkor.döbbentem.rá.hogy.Én.Szerelmes.vagyok.és.nem.akárkibe.Justin.Bieberbe.Furcsa.volt.rádöbbenni.az.érzéseimre.Szinte.észre.sem.vettem.és.már.el.is.fogyasztottuk.a.teánkat.Justin.kifizetett.mindent.majd.kisétáltunk.
- Van.kedved.sétálni.?-fordult.felém.ragyogó.mosollyal.Mivel.az.idő.is.csodálatos.volt.és.Justin.is.nem.mondhattam.nemet.Átkarolt.és.úgy.indultunk.el.sétálni.Egy.tóparton.találtuk.magunkat.ami.csodálatos.volt.Még.mindig.lágy.szellő.fújdogált.és.mostmár.a.virágok.illata.keveredett.a.víz.friss.illatával.Remek.volt.Azthittem.hogy.ennél.már.nem.is.lehetne.csodálatosabb.de.ekkor.Justin.felém.fordult.és.megfogta.a.kezemet.
- Szabad.egy.táncra.?-kérdezte.s.közben.megrázta.a.haját.Ez.volt.a.híres.hairflick.Egyszerűen.elképesztően.aranyos.volt.Hogy.is.mondhatnék.neki.nemet.?!
-Persze.-válaszoltam.egy.félmosollyal.az.arcomon.Beljebb.sétáltunk.a.tóparttól.egy.kis.rét.közepére.Ott.egyik.kezével.lágyan.tartotta.az.én.kezem.a.másik.kezével.pedig.gyengéden.mégis.erősen.átkarolta.derekamat.Én.a.még.szabadon.lévő.kezemet.a.vállára.helyeztem.Ekkor.rámnézett.és.elkezdte.énekelni.a.First.dancet.Mindig.is.erre.a.dalra.képzeltem.el.egy.ilyen.táncot.egy.ilyen.fiúval.Lassan.lépkedni.kezdtünk.A.testünk.egyszerre.mozgott.Varázslatos.volt.az.az.érzés.Testem.követte.testének.minden.apró.mozzanatát.Éreztem.itt.és.most.teljesen.összeolvadt.a.lelkünk.Ahogyan.énekelt.és.közben.néztem.az.arcát.rájöttem.hogy.számomra.ő.a.megfelelő.fiú.Ez.életem.legszebb.napja.Hirtelen.azonban.elkezdett.szakadni.az.eső.Ez.afféle.nyári.zápor.lehetett.Justinnal.egyszerre.kezdtünk.el.nevetni.majd.kézen.fogva.futni.kezdtünk.Szerencse.hogy.a.közelben.volt.egy.szalonnasütő.Középen.helyezkedett.el.a.kőböl.kriakott.szalonnasütő.körülötte.pedig.körbe.fa.pad.húzódott.és.az.egész.fölött.tető.volt.Nagyon.hangulatos.volt.a.tóparton.ez.a.hely.Leültünk.szorosan.egymáshoz.
-De.hisz.te.remegsz.-mondta.Justin.miközben.kezével.végig.simította.karomat.
-Csak.egy.picit.fázom.-válaszoltam.majd.tekintetemet.a.földre.vetettem.Justin.ekkor.levette.piros.pulcsiját.és.a.vállamra.terítette.
-Remélem.már.így.jobb.lesz.-mondta.
-Már.sokkal.jobb.-válaszoltam.rögtön.Kezével.ekkor.gyengéden.végigsimította.arcomat.majd.lágyan.megfogta.államat.és.közelebb.húzta.arcomat.övéhez.Ennyire.közel.talán.még.egy.fiúhoz.sem.voltam.mint.most.hozzá.Ajkunk.már.már.majdnem.összeért.és.tisztán.hallottam.minden.egyes.lélegzetvételét.Testemen.éreztem.szíve.minden.egyes.dobbanását.Mesébe.illő.volt.ez.a.pillanat.Már.csak.egy.csodás.befejezés.hiányzott.Kicsit.elmosolyodott.és.eljött.az.idő.ajka.miliméterről.miliméterre.közeledett.az.enyémhez.A.pillanat.varázsát.a.zsebemben.megszólaló.telefon.rontotta.el.Hirtelen.elfordítottam.a.fejemet.és.kikaptam.a.telefonomat.
-Sajnálom...az.anyukám.az.-mondtam.miközben.kicsit.szégyeltem.magam.hogy.félbeszakítottam.egy.hívás.miatt.a.nagy.lehetőséget.
-Csak.nyugodtan.-mosolygott.és.láttam.a.megértést.a.szemében.Semmi.harag.nem.volt.a.csodás.tekintetében.
-Szia.anyu.!-vettem.fel.a.mobilomat.
-Merre.vagy.kicsim?.aggódtam.Nem.áztál.meg.?.Nagy.eső.volt.-aggódott.értem.
-Nem.anyu.jól.vagyok.-folytattam.
-Mikor.jössz.haza.?-érdeklődött.
-Már.nemsokára.megyek.nyugodj.meg.-próbáltam.minnél.rövidebbre.fogni.a.beszélgetést.
-Este.későn.leszek.megint.csak.otthon.Ne.várj.meg.
-Rendben.szia.-tettem.le.a.telefont.Hátrafordultam.és.Justin.már.a.hely.körül.mászkált.és.nem.ült.Megigazítottam.magamon.a.pulcsiját.Jó.volt.érezni.az.illatát.akkor.is.amikor.éppen.nem.ölel.át.Odasétáltam.hozzá.majd.hátulról.átöleltem.Egy.forró.csókot.adtam.nyakára.majd.ő.hirtelen.megfordult.
- Figyelj.beszélnünk.kell.-fogta.meg.mind.két.kezével.a.derekamat.
- Valami.baj.van.?-néztem.rá.aggódó.tekintettel.
- Holnap.én...-de.ekkor.megakadt.Nem.folytatta.csak.lesütötte.a.szemét.
- Holnap.te.már.nem.akarsz.találkozni.igaz.?.-vetettem.oda.a.kérdést.és.kiszabadítottam.kezéből.testemet.majd.hátat.fordítottam.neki.mert.nem.akartam.hogy.lássa.amint.a.könnyeimmel.küszködöm.Szerencsémre.újra.elkezdett.esni.az.eső.így.nem.látszott.ahogyan.a.könnycseppek.gördülnek.végig.az.arcomon.
-Nem!.Nem.erről.van.szó.!.-lépett.mellém.és.kezével.újra.magához.húzott.
- Akkor.?-szememben.látszott.az.érdeklődés.mégis.felfedezhető.volt.benne.egy.kis.félelem.
- Holnap.én.visszautazom.Canadába.-ejtette.ki.az.erős.szavakat.egymás.után.a.száján.s.most.ő.fordított.nekem.hátat.Próbáltam.reagálni.erre.a.mondatra.de.nem.ment.Egyszerűen.nem.találtam.szavakat.Nem.tudtam.megfogalmazni.az.érzelmeimet.Boldog.voltam.hisz.életem.legszebb.napját.töltöttem.el.Justin.Bieberrel.aki.egy.csodálatos.ember.de.mégis.egyik.percről.a.másikra.inkább.a.szomorúság.uralta.szívemet.hogy.holnap.már.több.ezer.kilóméterre.lesz.tőlem.és.nem.érezhetem.érintését.a.bőrömön.
- Sajnálom.-fordult.ismét.felém.-Nem.tudod.hogy.én.mennyire.szeretnék.veled.maradni.de.muszáj.mennem...
-Megértem.-nyögtem.ki.valahogyan.bár.egyáltalán.nem.értettem.meg.Nem.akartam.hogy.elmenjen.és.hogy.csak.úgy.itthagyjon.engem.
- Ez.volt.életem.legszebb.napja.-lépett.oda.hozzám.-soha.nem.fogom.elfelejteni.ahogyan.téged.sem.-folytatta.-és.megígérem.hogy.visszajövök.hozzád.amint.csak.tudok.-ölelt.át.
- Biztos?-néztem.rá.könnyes.szemekkel.
-Biztos.-majd.letörölte.arcomról.a.könnycseppeket.Már.az.eső.sem.esett.Szorosan.megöleltem.Tudom.talán.most.érzem.őt.utoljára.magamhoz.ilyen.közel.Kezeim.nem.akarták.elengedni.csak.ölelni.és.ölelni.egy.életen.át.
- Azthiszem.mostmár.mennem.kell.-engedtem.el.bár.nagyon.fájt.legbelül.
- Hazakísérjelek.?-kérdezte.kedvesen.
- Nem.szükséges.-mondtam.mert.tudom.hogy.utána.csak.még.nehezebb.lesz.tőle.megvállnom.Itt.és.most.kell.elbúcsúznunk.
- Tuti?-mosolyodott.el.
- Igen.biztos.Jobb.lesz.így.-majd.énis.erőltettem.egy.mosolyt.az.arcomra.pedig.legszívesebben.zokognék.inkább.Közelebb.léptem.hozzá.kezeimet.a.mellkasára.tettem.majd.megcsókoltam.de.csak.az.arcát.
-Viszlát.Justin.-mondtam.ki.a.fájó.szavakat.és.hátráltam.tőle.Egy.ideig.hátra.felé.haladtam.hogy.minnél.több.ideig.láthassam.Rossz.volt.látni.ahogyan.ott.állt.és.nézett.utánam.Látszott.rajta.hogy.ez.neki.is.ugyanugy.fáj.mint.nekem.Majd.már.mikor.elég.távol.voltunk.egymástól.megfordultam.Kezemet.a.nyakamhoz.érintettem.melyen.ott.volt.a.nyaklánc.amit.tőle.kaptam.Ekkor.ismét.sírva.fakadtam.és.szinte.már.rohantam.hazafelé.Otthon.az.ajtón.beérve.lehúztam.magamról.a.cipőt.és.felszaladtam.a.szobámba.Lefeküdtem.az.ágyamra.miközben.szorosan.a.szívemhez.tettem.a.nyakláncot.Csak.itthon.vettem.észre.hogy.pulcsija.is.nálam.maradt.Beleburkolóztam.és.csak.sírtam.Másnap.arra.keltem.fel.hogy.a.nap.már.besüt.az.ablakomon.Kicsit.szétszórva.éreztem.magamat.s.miután.a.tükörbe.néztem.méginkább.csak.ezt.az.érzést.keltettem.magamban.Reménykedtem.benne.hogy.csak.álmodtam.az.egészet.de.a.pulcsi.rajtam.volt.és.a.medál.pedig.a.nyakamban.Ez.nem.álom.volt.Zajt.hallottam.ezért.kimentem.a.teraszomra.Felnéztem.az.égre.és.egy.helikoptert.láttam.repülni.1000.közül.is.megismerném.ezt.a.helikoptert.Justin.gépe.volt.az..Ismét.itt.állok.és.nézem.ahogyan.távolodik.tőlem.talán.életem.szerelme.és.nem.tehetek.semmit.......



bocsii.hogy.most.nem.lett.túl.jóó.:S:D.remélem.azéért.lesz.olyan.akinek.tetszik.majd.:P komikat.vároom.^^.és.a.folytatáást.majd.Petra.írja.(: puszíí.Dettus. (;

9 megjegyzés:

  1. Sziasztok nagyon jó a történet lesz még?

    VálaszTörlés
  2. nagyon joo ugyanugy mint a többi
    pusszzii

    VálaszTörlés
  3. szerintem ez volt az egyik legjobb rész!!! És már nagyon várom a folytatást!!
    puszi(LK)

    VálaszTörlés
  4. Szilas Dóra ..:D2010. augusztus 25. 4:33

    ÁÁ várom már a kövi részt!!

    VálaszTörlés
  5. Szijasztok! Nagyon ügyesek vagytok!!! Kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Ezek tényleg nagyon jók! büszkék lehettej magatokra

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó és szomorú lett..

    VálaszTörlés
  8. atom király detti :D gartu (L)

    VálaszTörlés
  9. Detti,nem értem,hogy mért írod szinte mindegyik végére,hogy "bocsi,h nem lett jó" idióta vagy!!!Ez NAGYON jó!!!pussz:Bari

    VálaszTörlés