Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. szeptember 18., szombat

15.rész:.A.nagy.nap.reggele.

- Josh! Egy... Egy vámpír! Nő!- dadogta, majd eszméletlenül terült el a földön.
Josh.azonnal.kirohant.hogy.legyőzze.a.vámpírt.aki.megtámadta.anyut.Én.odaszaladtam.a.földön.heverő.szülőmhöz.és.megvizsgáltam.hogy.van-e.komolyabb.baja.Szerencsére.nem.voltak.mély.sérülései.de.nem.volt.eszméleténél.Nehezen.de.felvittem.a.szobájába.majd.lefektettem.az.ágyra.és.sebeire.vizes.borogatást.tettem.Betakartam.majd.lesiettem.bátyámhoz.aki.az.udvaron.harcolt.az.újabb.vámpírral.Ismét.sikerült.elkapnom.pár.szót.a."beszélgetésükből"
-Megöltétek.a.pasimat.Ezért.nektek.is.meg.kell.halnotok-esett.neki.Joshnak.aki.elugrott.előle.
-Mivel.ránk.támadott.nem.tehettünk.mást.És.most.neked.is.ez.lesz.a.sorsod.-most.ő.támadott.rá.
Néztem.ahogy.harcoltak.és.nehezen.tudtam.megállni.hogy.ne.avatkozzak.be.énis.de.nem.tehettem.Ezt.most.Joshnak.kellett.elintéznie.Hallotam.ahogy.anyám.engem.szólít.így.bementem.
-Kicsim.hoznál.nekem.egy.pohár.vizet.??-kérdezte.akadozó.hanggal.
-Persze.mama.-majd.lesiettem.a.konyhába.leemeltem.a.polcról.egy.poharat.és.teleengedtem.vízzel.Megtörömtel.az.alját.hogy.ne.csepegtessem.szét.a.járólapon.a.vizet.mert.később.ez.balesetet.is.okozhat.Szaporán.lépkedtem.felfele.a.lépcsőfokokon.és.odaadtam.gyengélkedő.anyámnak.a.vizet.Öröm.volt.látni.miként.ontja.szomját.a.folyadéék.és..hogy.egyre.jobb.állapotba.kerül.másodpercről.másodpercre.
-Mi.történt?-vetettem.fel.a.kérdést.miután.felült.az.ágyon.és.megpihent.
-Jöttem.hazafele.munkából.és.egyszer.csak.rám.támadt.és.annyira.hirtelen.történt.minden.hogy.nem.tudtam.védekezni.Még.szerencse.hogy.itt.két.házzal.arrébb.történt.így.eltudtam.menekülni.előle.De.Josh??.Hol.van.Josh??-kezdett.megijedni.
-Nyugi.itt.vagyok.anya.-telepedett.le.mellénk.az.ágyra.-Sikerült.elintéznem.-mosolyodott.el.
-Tudtam.én.hogy.sikerülni.fog.-öleltem.meg.
-Köszönöm.fiam.-ölelte.meg.anyu.is.
-Na.jó.elég.lesz.-nevetett.fel.Josh.majd.kihámozta.magát.a.karjaink.közül.Nem.szerette.ha.ölelgetjük.Számára.ez.túl.csöpögős.volt.Ritka.volt.az.a.pillanat.amikor.önszántából.megölelte.akármelyikünket.is.Már.kezdtem.én.is.álmosodni.ezért.elmentem.aludni.Még.pár.percig.hallottam.ahogyan.anyu.és.Josh.beszélgetnek.majd.mély.álomba.szenderültem.Reggel.a.telefonomra.keltem.fel.Gyorsan.kipattantam.az.ágyból.és.elkezdtem.keresni.a.telefonomat.mely.valahol.a.ruháim.alatt.csörgött.Miután.megtaláltam.elolvastam.az.sms-t.amit.kaptam.Justin.irta.
"Jóreggelt.Baby-m(: Most.indulok.hozzád.Remélem.te.is.annyira.várod.a.találkozást.mint.én.Lovagod.Justin.xoxo."
Annyira.feldobott.az.smses.hogy.jókedvűen.indult.a.napom.és.reménykedtem.benne.hogy.így.is.fog.folytatódni.bár.ha.Justinnal.találkozom.akkor.az.csak.csodálatos.lehet.Ugrándozva.mentem.le.a.konyhába.hogy.reggelit.készítsek.magamnak.de.nagy.meglepődésemre.már.a.reggeli.tálalva.volt.és.Josh.igazgatta.az.asztalt.
-Jóreggelt.hugicám.-mondta.majd.egy.puszit.nyomott.a.homlokomra.
-Jóreggelt.-néztem.rá.furcsán.hogy.vajon.mi.ütehtett.belé.
-Gondolkoztam.az.este.és.arra.jöttem.rá.hogy.sokkal.jobban.megkéne.becsülnöm.téged.-folytatta.miközben.leült.az.asztalhoz.majd.én.is.mellé.
-Igen?.-csodálkoztam.
-Igen..mert.hisz.te.vagy.az.egyetlen.hugom.-mondta.-arra.gondoltam.hogy.a.mai.napot.együtt.tölthetnénk.csak.te.és.én.Mit.szólsz.??-mosolygott.rám.
-ÖÖ...ma.sajnos.nem.jó.-istenem...most.az.egyszer.ilyen.kedves.velem.és.pont.ma.találkozom.Justinnal.ez.nem.lehet.igaz..most.biztos.újra.a.régi.Josh.lesz..ez.nem.lehet.igaz.
-Miért.??.-kérdezte.majd.beleharapott.a.kenyérbe.
-Mert.mára.már.más.programom.van.öö.Emmával.fogunk.közösporojectet.csinálni.-nyögtem.ki.
-ÓÓ.értem...-láttam.a.csalódottságot.a.szemében.-Akkor.talán.majd.máskor.-mosolyodott.el.Örültem.hogy.nem.tört.le.nagyon.és.hogy."megbocsájt".nekem.Lassan.be.is.fejeztük.Siettem.is.fel.a.szobámba.hogy.elkezdjek.készülődni.hisz.bármikor.megcsörrenhet.újra.a.telefonom.és.akkor.már.indulnom.kell.Újra.a.szekrényem.előtt.állok.és.megint.nem.tudom.mit.vegyek.fel.Megérintettem.a.nyakamban.csüngő.nyakláncot.és.a.szívem.abban.a.pillanatban.nagyot.dobbant.Tudtam.ez.a.nap.tökéletes.lesz.
-Elmentem.Mitchel-el.Majd.jövök.Szia.-hallatszott.fel.bátyám.hangja.a.nappaliból.
-Rendben.Szia.-kiáltottam.neki.vissza.majd.hallottam.ahogyan.az.ajtó.becsapódik.mögötte.Egyedül.vagyok.itthon.Teljesen.egyedül.de.még.mindig.azon.töprengtem.hogy.mit.vegyek.fel.Ekkor.ismért.megcsörrent.a.telefonom.Egy.újabb.smses.Justintól.
"Ha.még.nem.döntötted.el.hogy.mit.veszel.fel.ne.törd.magad.mert.amint.megérkeztem.elmegyünk.vásárolni.Lovagod.Justin." Nagyon.meglepődtem.Justinnal.megyek.vásárolni.Ennél.jobb.nem.is.lehetne.Majd.választok.neki.pár.ruhát.amiket.majd.visszanézhetek.a.képeken.amik.róla.készülnek.Fantasztikus.lesz.De.addig.is.fel.kell.vennem.valamit.és.annak.tökéletesen.kell.állnia.rajtam.Előhalásztam.a.szekrényem.aljából.egy.fekete.polot.melyen.egy.LOVE.U.felirat.állt.majd.hozzá.egy.sötét.farmert.A.kedvenc.Supra.cipőmet.vettem.fel.hisz.ugygondoltam.a.mai.találkozáshoz.jobban.illene.inkább.egy.laza.stílus.A.nyakamba.tettem.egy.kockás.sálat.és.már.készen.is.voltam.Még.egy.táskát.a.vállamra.kaptam.és.egy.napszemüveget.a.fejemre.tettem.Gondoltam.mielőtt.találkozok.Justinnal.beugrom.Emmhez.és.megmondom.neki.hogyha.Josh.kérdezné.akkor.együttvagyunk.De.még.ki.kell.találnom.hogy.neki.mit.mondjak....


bocsii.hogy.rövid.lett.de.csak.ennyit.tudtam.irni.(: remélem.tetszik.(: Komikat.várook:D Dettus.<3

7 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D imádooom!!!!!!!!!! Köviit!! :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett Detiiim <3
    köszönöm :)
    Mitch mi?? :A xD
    szeretleeeeeek<3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most találtam rá a blogodra. Ez az első fejezet, amit elolvasok. De ha nem gond, írnék egy kritikát. Mármint olyan igazit, nem úgy, mint az előttem lévők... :'D Nem értem, hogy miért használsz egyszer szóközt egyszer meg pontot (szóköz helyett) és ez elég zavaró. Sajnos a szavakkal nem bánsz olyan jól, sőt elég furán használod őket. Ja és elég hülyeség, hogy miközben kint harcolnak, addig a lány meg tök nyugiban ápolja a beteg édesanyját. :'D De az egész történet abszolút követhetetlen és nagyon fura! Helyesírásra/elírásra pedig nagyon figyelj, mert úgy sokkal esztétikusabb és sok mindent elmond az íróról is... Remélem érted a célzást! Ezenkívül igazi írók nem csak úgy belekezdenek egy történetbe, hanem komolyan is gondolják, van hozzá tehetségük és ihletük. De nem szólok bele, mert ezzel nyilván csak a fanok szórakoztatása a célod. Csak kérdés, hogy az olvasóid valóban élvezik-e... Na és a hibáktól eltekintve próbáltam pozitívumokat is felfedezni a történetben - nehezen sikerült... De mondjuk aranyosan írod le Zoé és Justin kapcsolatát. Igazán bájos, ahogy folyton úgy írja alá, hogy "Lovagod". Valamint, aki még talán kedvesnek tűnik, az Josh. Engedhetnél neki több teret is, hogy kibontakozhasson a szerepe. Ennél többet nem tudok mondani. Ennyi talán. Légyszi reagálj valamit és lehetőleg egy-két mondatnál többet! Köszi.

    VálaszTörlés
  4. szijja kedves Crystal. Én vagyok a másik lány aki írja a törit.
    Ugyanis ezt ketten írjuk.
    Nem szeretnék az igazán komoly véleményedet kritizálni de nem értek egyet.
    Detti írásstílusa igazán egyedi így nem is zavaró.
    1 rész alapján nem kéne ítélni........
    Főleg úgy nem h ezzel 2 embert is megsértesz. Detti igenis jól ír.
    1 rész alapján ítélni, olyan mint könyvet borító alapján ítélni.
    Ezen kívül meg kéne ismerni a hátteret is. Azt, hogy Detti most mit él át. Miket érez, milyen állapotban van.............
    Olvasd el a többi részt és utána írogass hülyeségeket :)
    Kösziiiii :)
    (van abban igazság amit írtál de NAGYON kevés :D)

    VálaszTörlés
  5. Sziaa.Én.vagyok.Dettus.Vártam.már.egy.igazi.kritikát.de.én.úgy.gondolom.hogy.addig.amíg.azoknak.tetszik.akiknek.írom.akkor.nincs.vele.gond.(: Persze.tudom.hogy.nem.írok.túl.jól.de.mégis.van.akinek.tetszik.Egyébként.mindig.ponttal.írok.és.ez.van.el.kell.fogadni.Ha.egy.hivatalos.helyre.írnék.megnyugodhatsz.hogy.szóközzel.tenném.És.amugyis.ahány.ember.annyi.izlés.(: akinek.nem.tetszik.nem.kötelező.olvasni.^^ez.az.én.véleményem.(: páás. :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés