Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2010. december 23., csütörtök

33. rész: A diszkói verekedés (nagyon hosszú rész:D)

- Isteni. - nevetett tovább ő is. A jó kedvünket egy dolog szakította félbe, vagyis egy személy. Hirtelen Caitlin lépett be a szobába hatalmas bőröndjeivel a kezében, amiket el is ejtett miután meglátott.
- Itt meg mi folyik?- kérdezte sipákolós hangon. Kíváncsi voltam, hogy Justin felvállalja-e a tegnap estét. Szívem vadul kalapált, amikor ránéztem JB mosolygós arcára.
- Zoé beteg- mosolygott Caitlinre, és ez engem szíven szúrt, de nem mutattam- Az én ágyam kényelmesebb, mint az övé, így átadtam a helyem- magyarázta, vagyis hazudta tovább.Ránéztem Caitlin-ra, aki gyanakodva szemlélt engem, mire köhögést színleltem, megnyugodott egy picit, ahogy láttam.
- És a rózsák?- tudakolta felvont szemöldökkel. Kíváncsi voltam, hogy erre mit talál ki kedves kis vámpírom. Ismét ránéztem, de ő csak mosolygott tovább.
- Azok neked készültek- vágta ki magát, én fújtam egyet- Azt hittem hazajössz, és így akartalak várni- mutatott a rózsákra- De nem jöttél, Zoé meg beteg lett- vonta meg vállát. Forgattam a szemem, majd Cait-re néztem, aki felpattant és visongani kezdett.
- Jaj Maci, úgy örülök, hogy meg akartál lepni!- mondta csillogó szemekkel, majd beugrándozott Justin ölébe. Kezdtem tényleg betegnek érezni magam. Mintha az omlett elindult volna felfele...
- Azt hiszem ez a tea meggyógyított- fintorogtam, majd kikeltem az ágyból, belebújtam a papucsomba, és elindultam kifelé.
- Oh! Zozka! Légy olyan tüncibaba, pakolj ki a szatyraimból. Bevásároltam hazafelé menet. - mosolygott Justinra. Felvontam a szemöldököm, de Juss nem szólt semmit.
- Jah és légyszike ugorj le nekem az illatszerboltba lila körömlakkért. Az Juju-bubu kedvenc színe.- sipákolta. Szemeim hatalmasra tágultak. Juju-bubu az Justin akarna lenni?! Fájt, hogy Justin nem húzott ki ebből, de nem tudtam haragudni rá. A tegnap este után meg pláne nem. Mikor bezártam magam mögött az ajtót láttam, ahogy Caitlin leteperi Justin-t, aki mosolyogva magára húzza a lány testét és csókolják egymást azon az ágyon ahol tegnap én is ezt tettem. Bezártam magam mögött az ajtót és mérhetetlen fájdalmat éreztem. Haragudtam is azt hiszem... De mit tudtam volna tenni?
Felöltöztem és megtettem mindent, amit "Mrs. Juju-bubu" kért...
Mikor lementem az illatszerboltba, és lehalásztam a hőn áhított lila körömlakkot, megláttam pár sminkkészletet, amik nagyon megtetszettek. Gondoltam megengedhetem magamnak, hisz Pattie elég sokat fizet Justin védelméért.
Jól esett újra magammal foglalkozni, főleg most, hogy ki voltam borulva. Már teljesen elfelejtettem, milyen a sminket használni, de majd belejövök. Visszamentem a szállodába, és beleütköztem abba az emberbe, aki a múltkor undok volt a takarítóval.
- Jó napot, hölgyem!- köszönt udvariasan. Elmosolyodtam, de nagyon le voltam törve. Nem reagáltam, de hallottam, ahogy utánam morog. Megálltam, és készültem, hogy megint térdre kényszerítsem, de túlságosan fájt belül Justin tette. Vagy inkább az, hogy nem tett semmit...
Mikor felértem a 24. emeletre, és kinyilt az ajró megláttam Caitlin-t fehérneműben. Nagyban mosolygott és szuszogott. Megdermedtem. Megtették volna?
- Oh! Meghoztad amit kértem?- futott oda hozzám, azt hittem majdnem elhányom magam teste láttán. Kibányászta a körömlakkot a szatyorból, meglátta a többi cuccot, amién én vettem és hallottam, ahogy motyog.
- Rajtad a smink se segít ribi- gondolom azt hitte nem hallom... Nem is reagáltam rá. Nekiálltam mosogatni, míg ő elugrált a fördőszobába.
Amint eltűnt berohantam Justin szobájába. Félmeztelenül feküdt az ágyon és szuszogott mosolyogva. Hevesen tepert a szívem, ahogy elképzeltem, amint ők ketten...
- Zoé!- ült fel zavarba jőve- Nem történt meg!- mondta ijedten.
- Remek- mondtam gúnyosan- Örülök, hogy jól érezted magad!- fintorogtam, majd rácsaptam az ajtót. Mérgesen átviharoztam a szobámba. Eldőltem az ágyamon s próbáltam uralkodni magamon de a könnyeim már majdnem előtörtek amikor Justin eszeveszett kiabálását hallottam meg.
- Anya! - felültem az ágyon s füleltem tovább. - Az Ellen show! Már majdnem elfelejtettem. Caitlin siess. - úristen az Ellen show. Pont ez hiányzott most. Ekkor valaki kopogott az ajtómon.
- Zoé. Kész vagy?  - hallottam meg Pattie kedves hangját.
- Máris. - válaszoltam majd a tükörhöz vonszoltam magam. Belenézvén szörnyű látvány volt a meggyötört arcom. Gyorsan egy kis alapozót magamra kentem és már indultam is nehogy még miattam késsünk el. Pattie megvárt az ajtóm előtt de a többiek már a kocsiban ültek. Beszállva a kocsiba nem bírtam ki, hogy ne tegyek megjegyzést Caitlinre.
- De rég láttalak...ilyen sok ruhában. - Usher hatalmas nevetésben tört ki, Justin kicsit furcsán nézett rám, Caitlin pedig nem értette, hogy mit mondtam annyira elvolt foglalva magával és a kis sminkes tükrével. Leültem Usher mellé majd egy hatalmas pacsival jelezte az elismerését az iménti kis beszólásom iránt. Valamelyik nap beszélgettem vele és akkor kiderült, hogy ő sem rajong Caitlinért. Úgy tűnik ebben a családban csak Justin az aki valamennyire is szereti Caitet, bár már ebben sem vagyok biztos. Lassan begurultunk a stúdió parkolójába és a kocsi megállt. Justin nem nézett még most sem a szemembe, olyan volt mint egy kisfiú aki megbánt valamit vagy épp szégyenli azt amit tett de Justin állítólag nem tette meg vagyis az ő elmondása szerint nem. Beérkezve már várták őket.
- Szia Justin. - köszöntötte a műsorvezető a tini sztárt majd odafordult hozzám. - Ő a barátnőd igaz? - és nyújtotta felém a kezét.
- Zoé vagyok de nem  én vagyok Justin barátnője. - ráztam meg a kezét és néztem el oldalra. Kicsit kínos volt ez a helyzet.
- Juju bubu megjöttem - hallatszott Caitlin nyávogós hangja mire Ellen felkapta a fejét.
- Gondolom akkor ő a szerencsés. - mondta elég mogorván.
- Jónapot. Caitlin vagyok a leendő Mrs.Bieber. - vigyorgott.
- Örvendek. - vagyis ahogy láttam rajta csak próbált örvendni. Gyorsan hátat fordítva visszament az öltözőjébe.
- 3 perc és kezdünk - szólalt meg az egyik statiszta. A 3 perc gyorsan le is telt és kezdődött a show melyet én oldalról a színfalak mögül nézhettem végig Pattievel. Jobb esetben Usher is itt szokott lenni de most egy fellépésre kellett sietnie.
- Üdvözlök mindenkit innen az Ellen showból. Itt ül mellettem a világ egyik leghíresebb énekese Justin Bieber és az ő leendő felesége. E szó hallatán biztos vagyok benne, hogy rengeteg Belieber szív tört össze darabokra de ne aggódjatok lányok Justin most mindent elárul nekünk. Nos sziasztok.
- Hello - köszönt Juss majd Caitlin is.
- Milyen szép barátnőd van. - bókolt Ellen. - Hol találkoztatok?
- Az egyik koncertemen. Caitlin is a rajongóm volt.
- Szóval akkor te egy Belieber vagy? - nevetett fel Ellen.
- Nem. - kezdte s éreztem, hogy gáz lesz az amit mondd. - Én már egy vérbeli Bieber vagyok - mosolygott Justinra de láttam rajta, hogy elég kínos neki ez a helyzet. Nem is értem, hogy mutatkozhat ezzel a lánnyal.
- Jó jó.. - folytatta a műsorvezető. - de régen te is Belieber  voltál igaz? - látszott, hogy megpróbálja visszafojtani a nevetését és elég jól is sikerült neki.
- Hát tudod - csavargatta a haját. - én már régen is tudtam, hogy egyszer Juju bubu felesége leszek - majd megfogta Justin kezét. Ellen és a közönség hatalmas kacagásban tört ki.
- Juju bubu. Ez lenne Justin új beceneve?  - kacagott jóízűen Ellen. - Gondolom ezt te találtad ki Caitlin. Igaz?
- Igen. Aranyos nem? - már az én képemről sült le a bőr. Nem tudom meddig fogom még bírni ezt hallgatni.
- Justin és te, hogy becézed ezt a "csodálatos" lányt?
- Hát... - de Caitlin a szavába vágott.
- Mindig máshogy. Rengeteg becenevet adott már nekem.
- Értem. Justin?
- Hát ahogy Caitlin mondja, mindig máshogy.
- Mi alapján jutottál arra az elhatározásra, hogy eljegyezd ezt a lányt? Talán ő életed szerelme? - sokkolt az utolsó kérdés. Tudtam, hogy fájni fog Justin válasza mégis reménykedtem valamiben, valami olyasmiben, hogy feláll és bevallja a világnak, hogy nem szereti Caitlint vagy ilyesmi de persze ez lehetetlen.
- Igen én vagyok számára az igazi. - felelt Caitlin.
- Belieberek szeretnétek ezt hallani Justin szájából is igaz? Szóval Justin...
- Gyerünk macikám - biztatta Cait.
- Igen. Ő életem szerelme. - ejtette ki a súlyos szavakat egymás után s mind végig mélyen a szemembe nézett. Nem bírtam tovább, hátat fordítottam és kimentem levegőzni. Nem voltam kíváncsi a műsor hátralévő részleteire. Egyedül akartam lenni. Nem csak ott hanem az egész világon én akartam lenni az egyetlen ember, hogy ne érhessen több fájdalom s megbántódás.Végre úgy éreztem, hogy ismét lehet köztem és Justin között valami de rá kellett jönnöm, hogy erre már esély sincs. Justin és köztem nem lesz már SOHA, SEMMI. Megvédem amíg tudom és amíg kell aztán visszatérek a régi életemhez...a Justin menteshez. Ekkor valaki megfogta a vállam.
- Vége van már a shownak? - kérdezte Usher.
- Nem tudom. Én csak... - próbáltam valami hihetőt kitalálni. - kijöttem levegőzni. - válaszoltam aztán.
- Nem bírtad tovább hallgatni Caitlint igaz? - úgy rátudott tapintani a lényegre.
- Mmm...Igaz. - mosolyodtam el.
- Na megyek megnézem végeztek-e már. Nem jössz velem?.
- Nem is tudom. Én még maradnék egy kicsit.
- Naa. - nézett rám Usher. - Kivel röhögjek Caitlinen ha nem veled?
- Jó legyen. - bólintottam rá majd elindultunk. Mire beértünk már Justin a kameráknak integetett s jött le a színpadról.
- Zoé! - futott oda hozzám - Beszélnünk kell.
- Nincs miről beszélnünk. - tettem keresztbe a kezem.
- De csak hallgass meg. - ekkor Ellen jött oda és szakított minket félbe.
- Klassz voltál Justin, bár a barátnőd kicsit furcsa, ha érted mire gondolok. - veregette meg Justin vállát és én addig gyorsan kitudtam sietni a kocsihoz. Nem akartam Justinnal négyszemközt beszélgetni. Most nem. Pár perc múlva megjelentek a többiek is. Justin és Caitlin kézen fogva közeledtek aztán végre elindultunk haza.
Felérve a szállodába egyenesen a szobámba vezetett az utam. Úgy döntöttem pihenek egy kicsit az este előtt ami ígéretesnek mutatkozik. Caitlin ugyanis úgy döntött, hogy mai interjú után meg is mutatja magát Justinnal egy diszkóban, ahova engem is elhívott. Amire tippeltem: bebizonyítsa, hogy Justin őt szereti... Ami a legdurvább, hogy Justin tök örömmel ment bele.
Ki voltam akadva. Eldöntöttem mi lesz.
Normálisan felöltöztem, kisminkeltem magam, kicsit belőttem a hajam és kimentem, hogy megőrjítsem Justint, de mire kiértem már senki nem volt otthon. Egy levelet találtam a konyhaasztalon.
"Szia! Zozka, mi elmentünk, mert nem tudtunk rád várni. Puszcsi, szercsi: Caitlin"
Nem akartam elhinni. Abban a pillanatban sírógörcs tört rám, de nem jött ki belőlem egy könny sem. Kinyitottam a hűtőt és egy mézes Fütyülőssel találtam magam szembe. Kivettel, felnyitottam és belekortyoltam. Össze voltam törve. Az üveggel a kezemben leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Egy sztárokkal foglalkozó műsor ment élőben, és megláttam, hogy Justin-t és Caitlin-t veszi a kamera. Olyan ideges lettem a nő undorító kinézetére, hogy fogtam egy párnát és teljes erőmből a TV-nek vágtam, majd egy nagyot kortyoltam az üvegbe. Arcomról potyogtak a könnyek.
- "Justin menyasszonyával érkezett a Under45 nevű diszkóba, a hölgy igencsak kitett magáért az öltözetet illetően, és ezt szó szerint gondolom..." - hallottam a TV-ből, és mikor felnéztem Caitlin-t láttam amint rázza magát Justin előtt, aki élvezni próbálta(?) a dolgot.
Akkor szántam el magam.
Egy óra alatt külsőt váltottam. Új ruha, új haj, teljesen új smink. Szexibb, vadabb, izgatóbb, de mégis visszafogott. Nem úgy, mint Caitlin ruhája...
§*§*§*§*§
Kiszálltam a taxiból, és minden szem rám szegeződött. Szexi pillantást vetettem pár sorba álló srácra, majd elindultam a bejárat felé. Teljesen kikeltem magamból, de tetszett, abban a pillanatban. Kihagytam a sorbaállást, de érdekes módon nem szólt be senki, csak tátott szájjal bámultak.
- Álljon sorba hölgyem!- szólt rám mély hangon a kidobó, mire elővettem 50 dollárt és finoman a nadrágjába csúsztattam, majd dobtam neki egy puszit és tovább sétáltam a bejárat felé. Szemem sarkából láttam, hogy egy csaj vállon veri barátját, amiért engem nézett. Tetszett.
Beléptem és fényártól bevilágított szórakozóhelyre érkeztem. Tudtam, hogy be kell dobnom magam, de azt is tudtam, hogy életemben nem csináltam még ilyet, és volt egy pár dögös csaj. Caitlin nem tartozott közéjük...
 Nem láttam őket, de tudtam, hogy Caitlin-nél mindenki szebb. Láttam, hogy a tánparkett közepén van egy kör. Valakiket körbeálltak. Usher és Justin szagát éreztem. Tehát ők táncoltak középen, Cait-tel... Nem tudtam, hogy jutok oda, és akkor megláttam a bárpultot, amit egy rúd kötött össze a fallal. Felcsillant a szemem. Elindultam, de nem jutottam el odáig, mert véget ért egy szám, és Justin-ék körül eltűnt a kör, de akkor megszólalt a zene, ami nekem kellett.
 
Megálltam, és reméltem, hogy még nem vettek észre. Táncolni kezdtem. Úgy ahogy eddig soha, kijött belőlem az állat. A vámpírvadászi ösztön és éreztem, hogy szexi vagyok. Csípőmet mozgattam, és láttam a reakciókat. Pár srác körbe is kapott. Aranyosak voltak, helyesek és józanok, de én nagyobb halra vadásztam."Szendvicsben" táncoltam a fiúkkal, leguggoltam, erotikusan felálltam, és robbant a bomba. Amikor felálltam, tekintetem találkozott Justin-éval. Tekintete ölt, és pedig csak nemtörődöm stílusban felvontam a szemöldököm, hátat fordítottam neki, és az egyik srác nyakába fontam karjaim. Körbetáncoltam szegény srácot, majd megcsókoltam nyakát, mire Justin teljesen kiakadt. Mély levegőt vett, izmai összeszorultak, és el kellett fordulnia. Átadtam magam a srácnak. Nem azért mert bejött, hanem mert Juss-t zavarta, és megérdemelte. Élveztem, ahogy Justin egyre feszültebb. Caitlin oda akart menni hozzá, hogy táncoljon vele, de finoman félre lökte. Mindenki észrevette a feszültséget, melyet Justin árasztott magából.
A srác, akivel táncoltam, azt mondta nagyon bejövök neki, visszasúgtam, hogy bizonyítsa, de ne csókoljon meg. Tudtam, mit fog tenni.
Táncolás közben keze lecsúszott a fenekemre és akkor több srác is körém gyűlt. Mindegyiknek adtam, de úgy, hogy ne tűnjek kurvának, és akkor megláttam. Justin szeme vörösen izzott, a nyaklánc szinte kínozta. Át akart változni, hogy elviselje a dühöt. Közelebb táncoltam a fiúkkal Justin-hoz, majd olyat tettem, amiről tudtam, hogy végleges lesz. Megcsókoltam az egyik srácot. És igazam lett. A zenét megtörte egy hatalmas üvöltés, amit Justin adott ki magából. Elindult felém, és én még mindig játszottam és flegmáztam vele.
- Justin, ne tedd!- kapott utána Usher, de ellökte őt. Akkor kezdtem félni.
- Fiam! Ne veszítsd el önmagad- szólt rá Pattie is, de őt is arrébb tette, és egyre idegesebb lett. Szemei vérvörösen izzottak, nyeltem egyet. Tudtam, hogy elvetettem a sulykot. Egyre mérgesebb lett.
- Juju-bubu! Ne törődj vele! Itt vagyok én neked!- állt elé kétségbeesetten Caitlin. Mindenki minket, vagyis justin-t nézte, amint úgy közelít felém és a srácokhoz, mint aki gyilkolni akar.
És akkor egy normál ember erejéhez képest elég rendesen ellökte magától Cait-et, aki Usher karjaiba esett, aki finomat elengedte, így a csaj a földön landolt. Nagyon ijesztő volt, ahogy közeledett felém. Senki sem táncolt, csak ijedten figyelték az eseményeket. Justin kikerült engem és a srác felé közelített, akit megcsókoltam.
- Te barom!- kiáltotta, majd úgy ellökte, hogy azt hittem én is beleszédülök. Szerencsére elkapták a fiút, de Juss nem állt le. Dühtől felhevült teste át akart változni, de a nyaklánc nem engedte. Senki nem tudta megnyugtatni. Még az anyja sem, sőt a Nagy Ő-je sem...
- Állatok! Hogy meritek tapizni Zoét?- üvöltötte eszeveszetten és sokkot kaptam a félelemtől, amikor láttam, hogy harapásra nyitja száját.
- Justin!- rontottam elé, és szorosan átöleltem. Megdermedt. Teste kőkemény volt, de nem tett butaságot.
- Elég!- nagyon meglepődtem, hogy hangom mennyire remeg a félelemtől- Nem csinálok semmit, ők sem!- hadartam, és könnyeim szemembe szöktek- Nincsen semmi baj! Nyugodj meg!- mondtam neki félig sírva.
-Ó Zoé!- túrt bele hajamba, mire engem kirázott a hideg.
- Kérlek!- mondtam, de teste még mindig merev volt. Felnéztem arcára, majd két kezem közé vettem pofiját és megsimogattam őt. Éreztem, hogy kezd lazulni.
- Én... Én csak...- nézett ő is le rám, majd kézfejével ő is megsimította arcomat. Szemei ismét barnák voltak.
- Tudom!- reagáltam be nem fejezett mondatára, és kedvesen elmosolyodtam.
- Ömm... Szerintem nekünk most van vége a bulinak- suttogtam és tudtam, hogy még Usher is hallja. Pattie és Ő odajöttek hozzánk megsimogatták Justin vállát, majd én belekaroltam Usherbe, Pattie Justin-ba és távoztunk a helyszínről. Caitlin szerencsétlenül futott utánunk, szóhoz sem jutott a történtek után.
Hosszú, fárasztó, ijesztő, és érdekes nap volt. De megérte, mert biztos voltam benne: Justin még mindig érez valamit irántam.......... (megnézheted, hogy ki hogy nézett ki :D, de a hozzászólást se felejtsétek :D)
 Zoé ruhája(csak a ruház nézd!!!) :
Caitlin ruhája(csak a ruhát nézd!!!) :
 Zoé sminkje (csak a sminket nézd!!!) :
 
Caitlin sminkje (csak a sminket nézd!!!) :
És ahogy Justin kinézett (próbáljátok magasabbra, férfiasabbra képzelni!!!) :


fúúú... xDDD
hát ez egész nap munkéja és MINDKETTŐNKTŐL!! :D
úgy van :D ezt a részt ketten írtuk :D
reméljük tetszik mindenkinek és bocsi hogy ilyen hosszú lett xDDD
SOK KOMIT!!!!!!! :D lécci :( karácsonyra :D
puszi: Dettus&girl96

19 megjegyzés:

  1. ez valami bombasztikus siker *w* NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON COOOL!!úristen omg! máskor neh bocsénatot kérjetek amiért hosszú*w* gigacool!! de már kezd kissé cikivé válni ,hogy naponta kérdezem h van e rész ,de ez nem gátol meg!
    LOWESTRORY + JB 4EVER

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok lányok!!!
    Ez lett az eddigi legjobb feji!!!
    Imádtam és Jusstól egy percig hányingerem lett. Zoét szereti és közben azzal a másik csajjal enyeleg?? Zoé nagyon jól tette amit tett!! És Juju Bubu (xD) iránt érzett hányingerem is elmúlt mikor majdnem átváltozott az idegességtől amiért Zoé mással csókolózott :D:D Jól néznek ki a ruhák és teljesen bele tudtam magam élni a fejezetbe :D:D Nagyon jó volt hogy ilyen hosszúra sikeredett :D:D Máskor is írhatnátok együtt xD
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  3. hát ez lett a legjobb :O ez valami rohadtul kurvajóhh áhhh ************************************************* ez leírhatatlanul kurvajólett:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ || és az a JUJU-BUBU xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vagy fél órán keresztül röhögtem rajta ..xDDD ||és ténleg máskor is írhatnátok együtt, mert ez valami rohadt jóó lett ..:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (sry a csúnya szavakért,de áááááááá*****)
    XoXooo *-*

    VálaszTörlés
  4. remélem ,h hamar lesz FOLYTII ..:ÁÁÁÁ :éé (XoXooo)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett!!!!!! Ez eddig a kedvenc részem!! És nagyon örültem annak, hogy ilyen hosszú lett a rész!! Gratulálok nektek, mert nayon jó lett!!! És én is vagy fél órán keresztül aszaltam a JUJU-BUBU-n!!! xD Gaby1212 :D

    VálaszTörlés
  6. Hát lányok az tutti hogy most kitettetek magatokért! A többiek viszont már minden gondolatom leírták! Wááááá rohadt jó lett tényleg! Imádtam ahogy Zoé flörtölt a srácokkal csak azért h féltékennyé tegye JUJU-BUBU-t elég nagy sikerrel... XD Az a hibbant Caitlin meg csak nézte! xD

    VálaszTörlés
  7. EZ haaaattalmas lett!!! Nagyon jók vagytok! Zsirabuli!!! Osztom az előző hozzászólók véleményét. Respekt.

    VálaszTörlés
  8. hát azt hiszem, hogy tartozok annyival hogy írjak nektek kommentet:) remélem lesz még ilyen rohadt hosszú rész mert nagyon jó volt egyben ennyit olvasni!!!!!!!!!!!:)annyira szeretlek titeket és azt ahogy írtok!:) <3 gyorsan legyen kövi:) és BOLDOG KARÁCSONYT!:) <3

    VálaszTörlés
  9. Kicsiii.Szoőke.2010. december 24. 0:34

    ááhw. annyirajóó. szakadtam azon a juju-bujun. xdxd kurváárajóólett. <3<3

    VálaszTörlés
  10. annyira jóó imádom mikor folytatjátok???? mert nem birok sokáig várni

    VálaszTörlés
  11. Hát csajok le a kalappal előttetek nem semmiket alkottok. Szentem ezt simán meglehetne "könyvesíteni".
    Nagyon jó lett így tovább.

    Puszi nektek;)

    VálaszTörlés
  12. Ez fergetegesen jó lett:)))
    Nagyon jókat írtok!!!!Kiváncsian várom a folytatásokat!!! : )))

    VálaszTörlés
  13. uh, szóhoz se jutok... xDD
    najó ez nem igaz :P xD fantasztikus lett ez a rész (is)... Imádtam, ahogy Justin meg akarta védeni Zoét a srácoktól (L) nagyon f*szán leírtátok Zoé viselkedését, öröm volt olvasni, elképzelni :D
    annak meg külön örültem, h a végére tettetek képeket :D Caitlin ruhája elég vad, bár sztem ez egy kicsit enyhe kifejezés :P viszont Zoé észvesztően nézhet ki ebben a ruciban :)
    Egyszóval: FOLYTIIII! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  14. hát ahogy Cait mondaná : SZUPCSIIII XD.... k***ára jól leirtátok h hogy érez Zoé na meg h Juss is mijen dühös lett amikor meglátta Zoét a srácokkalXD.....1 szó mint 100 IMÁDOM <3

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett lányok *-* alig várom a kövi részt :DD Olyan jól leirtátok,hogy el tudtam képzelni,hogy mi hogy történt :DD

    VálaszTörlés
  16. Hát ez király lett.Igaz hogy csak ma találltam ezt az oldit de máris itt tartok.Naon tetccik csak így tovább

    VálaszTörlés
  17. Nagyon nagyon nagyon jó lett!!!! :)

    VálaszTörlés
  18. Ja és köszi, hogy kitettétek a többi részt is!! :)

    VálaszTörlés
  19. Igazi irók vagytok egy könyvet nem AK dada akartok késziteni?? Egyszerüen imádom!!!

    VálaszTörlés