Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2011. február 26., szombat

43. rész: Újabb koncert

Szinte szenvedtem azzal a nyamvadt övvel, míg végül sikeresen kikapcsoltam azt, és a nadrág hamar a földre került.
Élveztem minden pillanatát, és nem bántam meg! Semmit sem...
Reggel a napsugarak az arcomra vetődtek és Justin karjaiban találtam magam. Olyan békésen aludt mint egy ártatlan kisgyerek. Perceken keresztül csak bámultam, hallgatva halk szuszogását. Gondolataim ismét a tegnap estére terelődtek. Tényleg nem bántam meg azt, hogy amikor már megtörtént volna oly hosszú idő után az amire mind ketten vágyunk, eltudtam magamtól lökni Justint. Életemben talán ez volt a legnehezebb és legrosszabb döntésem de büszke vagyok magamra. Justin tisztasággyűrűje miatt is és a Caitlinnek tett ígéretem miatt is. Soha nem fogom elfelejteni Justin arcát amikor ellököm magamtól. Szemében egyaránt tükröződött a csalódottság és a megértés is. Az órára pillantottam ami már 10 órát mutatott. Óvatosan megsimogattam Justin arcát melynek hatására szemeit kissé összehúzta majd kinyitva azokat álmos tekintettel nézett rám. Egy apró mosoly jelent meg az arcán amely jobban ragyogott mint a délelőtti napsugarak. 
- Reggel még szebb vagy mint máskor. - ült fel mellettem Juss. A mondatára nem tudtam mit felelni így csak egy puszival köszöntem meg bókját. 
- Lassan készülnünk kéne hisz este koncerted lesz. - ültem ki az ágy szélére. Hajamba túrtam mire valaki hirtelen átkarolta a derekamat és visszarántott az ágyba.
- Még maradjunk egy kicsit. - cirógatta meg az arcomat miközben egymással szemben feküdtünk. Ismét elvesztem tekintetében, mint már oly sokszor. Körülbelül egy fél órán át szinte nem is szóltunk egymáshoz csak gyönyörködtünk a másikban. Nagy nehezen rávettük magunkat, hogy felöltözzünk és    visszatérjünk a többiekhez. A szállodába menet, az ajtóban összefutottunk Usherrel. Én tekintetemet Justinra vetettem s láttam, hogy szemei szinte szikrát szórnak pont úgy mint Ushernek. Nem is köszöntek egymásnak. Lesütött szemekkel mentem végig az előcsarnokon aztán a liftben egy kicsit fellélegeztem. Meglepettségem nem is lehetett volna nagyobb amikor Caitlin egy puszival, vidám mosollyal az arcán köszöntötte Justint. Semmi hiszti, hogy merre járt vagy ilyesmi... majd bejelentette, hogy elmegy vásárolni. Amire azonban a legjobban rácsodálkoztam az az volt, hogy ő kért meg arra, hogy segítsek Justinnak kiválasztani az esti fellépő ruháját stb. Amíg én elmentem "reggelizni' ami már persze ebédnek is megfelelt volna, Justin lezuhanyzott. Délután kiválogattuk a ruháit. A végleges szett egy türkizkék supra, fekete csőnadrág, és egy a cipő színéhez hasonló póló lett. Persze egy szemüveg és egy sapka is felkerült Justin fejére. A mai koncert miatt nagyon izgult Justin, hisz úgy határozott, hogy ismét választ egy OLLG-t. Épp azt beszéltük, hogy miként fogja kiválasztani a szerencsés lányt, megcsörrent a telefonja. A beérkezett üzenetet elolvasta, majd a kezembe nyomta telefonját, hogy olvassam el én is. Cait irt. Ez állt nagyjából az sms-ben : "Bla bla bla... nem tudok ott lenni a koncerten ma este, bla bla bla, nagyon sajnálom, bla bla bla, szeretlek." Egy vállhúzással lerendeztem ezt az egészet hisz látszott JBiebs-en is, hogy túlzottan nem érdekli. 
- Hol is tartottunk? - kérdezte.
- Ott, hogy azt a lányt fogod választani, akire ha ránézel valami rögtön megfog, mert nincs kedved "taktikázni". 
- Ja igen, már emlékszem. - bólogatott Juss. - Na de indulhatunk? - pattant fel és nyújtotta felém a kezét.
- Természetesen. - fogtam meg a kezét és elindultunk. A limuzin már várt ránk. Megérkezve a hatalmas koncert helyszínre már rengeteg őrjöngő lány várta a tinisztárt. Éreztem a féltékeny pillantásokat a hátamon miközben Justin mellett igyekeztem a színfalak mögé. A koncert kezdetekor,   a közös ima után, elfoglaltam a szokásos helyem a színpad előtt. Innen tökéletesen látni Justint és elmondása szerint jó hatással van rá ha koncert közben párszor rám tud pillantani. Egész jól ment a koncert, Justin fantasztikus volt. Amikor bejelentette, hogy következik egy újabb One Less Lonely Girl minden egyes lány hatalmas sikoltozásban tört ki. Justin egy kicsit meg is szeppent majd mosolyogva folytatta a show-t. Kíváncsian vártam melyik lánynak fog egy felejthetetlen éjszakát okozni de persze ő fokozta az izgalmat és csak nézelődött. Egyszer csak mintha a tekintete rajtam állt volna meg. Hirtelen elkezdtem forgolódni, hogy melyik körülöttem lévő lányra veti ki a hálóját de igazából egyik lányt sem tudtam volna elképzelni a "kiválasztottnak". Ekkor Justin megszólalt.
- A fehér pólós gyönyörű lányt szeretném megkérni, hogy fáradjon fel a színpadra - mutatott felém. Ismét körbenéztem. - Te, te. - mosolyodott el és ekkor jöttem rá, hogy engem választott. Két nagydarab biztonsági őr már ott is volt mellettem, és segítettek a tömegen át eljutni a színpadhoz. Felérve, leültetett a színpadon lévő székre, rám mosolygott és elkezdte énekelni a dalt, csak nekem...


Bízom benne, hogy mindenkinek tetszett (: Szeretném ha sok sok komment összegyűlne ;) puszi : Dettus.

12 megjegyzés:

  1. I.M.Á.D.O.M. huh áhh ihh áhh jöjjenk már sösze b-vel:) xD várom a folytatást csak azt ne húzodjon tovább:( by:Timi0012

    VálaszTörlés
  2. jb-vel* írni tanulni luxus nálam :( xD by:timi

    VálaszTörlés
  3. Jajj nagyon szuper lett! *.* Csoda h leszakadt róluk Caitlin... Nagyon jó csoda! :D Én is remélem h a kövi részre már nem kell ennyit várni mert én nagyon kiwi vagyók! :P

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jo *-*
    waaaaa
    imadom *-*

    fan.of.emma:)

    VálaszTörlés
  5. Non jó lett és én is remélem h hamar folytatjátok

    VálaszTörlés
  6. Huuh nagyon jó lett szerintem Caitlin egy fiuval van reméle nem sokára kiderül!!
    Gyorsn kövit!!

    VálaszTörlés
  7. gyááááá, ez nagyon jó lett (Y)
    annyira örülök, h Caitlin végre lepattant róluk, bár van egy sejtésem, hogy lehet ez :$ :P Azt viszont tudtam h Zoé lessz az OLLG onnantól fogva, ogy szóba került... :) nem is Justin lenne :)
    Remélem hamarosan jön a kövi :) ♥

    VálaszTörlés
  8. Woow *-* Egyszerűen imádoom :DD ♥
    Annyira jó hogy szinte nem is volt benne Caitlin!! :D Remélem JB és Zoé összejönnek már végrevalahára :DD nagyon nagyon jóó lett :DD♥

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett*-* Remélem hamar irjátok a kövit :D

    VálaszTörlés
  10. Ááááá, fantasztikus lett ez a rész! *-*
    Megérte rá várni! :P
    Remélem a kövi hamarabb jön, mert már kíváncsi vagyok a folytatásra. ;D
    Csak így tovább! ^-^
    pusz

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóó!!Hamar kövit!!Puszi:D

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Ez nagyon jó lett :D Kiválasztotta *-* Reméltem, hogy nem valami idegen lesz :P Mondanám, hogy nagyon várom a kövit, de mivel már megvan írva megyek és elolvasom :D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés