Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2011. július 1., péntek

52. rész: Az esküvő után (még mindig Justin szemszöge)

Bárcsak tudná, hogy én is így érzek...
Odafagytam. Ahogy elgurult, és elveszett a semmiben nem tudtam utána menni. Ott tartottak az emlékek, mindaz amin eddig keresztül mentünk.  Legszívesebben átváltoztam volna vámpírrá, üvöltöttem volna. Pusztítani akartam, de tudtam, hogy nem tehetem, mert a játéknak még nincs vége... A neheze csak most jön. A legzi, és a nászéjszaka olyan színészi teljesítményt kíván tőle, amit nem biztos, hogy tudok teljesíteni. Hisz a vőfély feladatokat ad majd nekem, hogy bizonyítsam mindent megteszek majd azért, hogy Caitlin teljes életet élhessen mellettem.
Mély levegőt vettem, majd kifújtam. Még utoljára megnéztem a helyet ahol a taxi eltűnt szemeim elöl, majd visszatértem immáron hites feleségemhez, aki előszeretettel fürdött a paparazzik és a sztárok figyelmében. Megforgattam szemeim, majd mellé álltam és széles mosolyt erőltettem arcomra.
- Kedvesen! Indulnunk kéne!- mondtam neki még picit remegő hangon, de elég meggyőző volt ahhoz, hogy Cait elinduljon.
Miközben sétáltunk ki a templomból a kint álló vendégek rizzsel dobáltak bennünket, éljeneztek, tapsoltak, sikongattak. A limuzinunk begördült, és én udvariasan ajtót nyitottam feleségemnek, aki azon nyomban be is szállt, bár némi problémát okozott neki a hatalmas ruhája. Mielőtt csatlakoztam volna hozzá hátrafordultam, hogy megkeressem anyukámat, és anyósomat, de csak Chaz állt mögöttem. Láttam rajta, hogy aggódik értem, és tudtam, hogy ő mellettem áll.
- Tesó...- nyögte aggódva.
- A lagzin beszélünk tesó... Most még megvárom anyósomat- itt kis szünetet tartottam- és anyut... - ahogy kimondtam meg is jelentek. Egész szertartás alatt egymás mellett ültek. Anyu szemei ki voltak kerekedve, Cait anyukája pedig hatalmas vigyorral a fején harsogott neki valamit.
- Ohh fiam! Drága kisfiam! Az én kislányom férjecskéje, milyen udvarias, és pénzes és oh micsoda gyönyörű nap- sipított, majd megcsípte arcomat és beszállt a limuzinba. Éreztem, ahogy arcom eltorzul az előbbi műsor után. Ez a nő...
- Egy perc alatt kikészültél, Fiam?- kérdezte anya idegbeteg hangon- Én az egész ceremónia alatt ezt hallgattam. sokkal jössz nekem, Justin!
- Anyu, ne nehezítsd a dolgom... Így is fáj az egész- említettem meg neki sajnálkozva. Puszit nyomtam a homlokára, és végül mi is beszálltunk a limuzinba.

Megérkeztünk az étterem elé, ahol a vőfély már várt minket. Megvártunk minden vendéget, és akkor beszélni kezdett.
- Ím itt áll e két fiatal. Mr. és Mrs. Bieber- a nevek hallatára egy pillanatra megállt a szívem- Drága Uram! Feleséged gyönyörű, orcája kerek, és piros, ajkai hívogatóak. De mi mindent tennél meg érte?- hangzott a kérdés, amire nekem válaszolnom kellett.
- Bármit...- mondtam elfolyó hangon. A vőfély elmosolyodott és egy kenyeret meg egy tál sót told Cait kezébe.
- Mrs. Bieber. A mondás úgy tartja, ha egy nő elsózza az ételt akkor szerelmes. Mutasd hát meg, mennyire vagy szerelmes, és sózd meg ezt a kenyeret.- ahogy kimondta Cait az egész tál sót a kenyérre borította, és "édesen" rám mosolygott. A vendégek tapsoltak, és most jött az én feladatom...
- Uram, Ön pedig elfogadja feleségét minden hibájával együtt. Bizonyítsa hát be, és harapjon egyet a sós szeletből.- adták kezembe a sós kenyeret, és én egy pillanatra Zoé arcát láttam kirajzolódni rajta. Megráztam a fejem, és egy apróbb fintorral a fejemen beleharaptam.
Vendégeink már nevettek is, sikongattak, tapsoltak.
- Hölgyeim és Uraim! Az első próbán bizonyítottak. Fáradjanak be és kezdődjék a lagzi!- szólt a vőfély és a hangulat kicsit oldottabb lett. Caitlinnel megálltunk az ajtóban, mert most jöttek gratulálni is. Szépen sorba jöttek az én ismerőseim (a sztárok), és Cait fürdött a dicsőségben, és a figyelemben. Próbáltam laza enni, mosolyogni, de nem mindig ment.... Csak az járt a fejemben, hogy elvettem Caitlin-t, amikor én Zoé-t szeretem, és ma este le is kéne feküdnöm feleségemmel, de én fogadalmat tettem arra, hogy csak az igazival teszem meg. Az pedig nem Caitlin....
- Hé, Justin!- jött oda hozzánk Chris Brown- Tesó, gratulálok!- fogott velem kezet, majd magához húzott és megveregette a hátamat miközben a fülembe súgta: - Hát tesó, nem a legjobb döntésed!- nevetett a fülembe, mire én is felnevettem. Ha tudnának róla, hogy ez milyen bonyolult ügy... Teljes kétségbeeséssé vált az egész életem. Zoé nélkül üres vagyok, és most sincs itt... Fáj!
- Juju-bubu! Mi is bemehetünk!- csókolt meg Cait, majd felvisított- Úristen! Az Johnny Depp!- és azzal be is rohant a sztárhoz.
- Tesó!- hallottam meg egy ismerős hangot- Most beszélhetünk! A feleséged úgyis el van foglalva- mondta Chaz, s félrevonultunk az étterem előtti utcán. Gondolataim szét voltak szórva, gyomrom furcsán apró volt, szívem ki volt facsarodva, és Chaz volt az egyetlen, akinek gond nélkül elmondhattam mindent.
- Chaz, te vagy a legjobb barátom! Mindent tudsz rólam, és elfogadtál!- kezdtem, majd suttogva hozzátettem- nem mondok tényeket mert nem egy paparazzi figyel minket, szóval lehetőleg mosolyogjunk!- javasoltam, és mindketten hangos nevetésben törtünk ki- Úgy tűnik ez az őszinte beszélgetés nem jön össze!- mosolyogtam félig őszintén- Majd ha vége az egész esküvő-láznak...
- Hát az nem most lesz! Annyi itt a firkász, hogy 1 évnyi fénykép és cikk készülhet erről- viccelődött, és mi is bementünk a többiekhez. Az étteremben már javában folyt a lagzi, mindenki evett, ivott, és jól érezte magát. Majdnem mindenki...
- Hölgyeim és Uraim!- szólalt meg ismét a vőfély- Az első táncra felkérem az ifjú párt, utána be lehet állni és jól érezni magukat!- néma csönd állt be, aztán elindult egy lány zene. Én udvariasan Caitlin felé indultam, kezemet kinyújtottam és hívtam magamhoz. Ő belehelyezte tenyerét az enyémbe, és táncolni kezdtünk. Cait többször is a lábamra lépett, amit ő nem érzett, de én annál inkább. Nem mondom, hogy fájt, mert vámpír vagyok, de azért éreztem már kényelmesebbet is a lábamon, mint Caitlin testét...
- Juju-bubu, én olyan boldog vagyok!- sipította- Én vagyok Mrs. Bieber, és mától csak az enyém vagy! Én vagyok az egyetlen nő az életedben, és ez olyan hipi-szupi!- visongott, ami nem kicsit bántotta fülemet. Mély levegőt vett, és fejét vállamhoz szorította.
Szemeim előtt ekkor újra láttam az első randinkat Zoéval. A teázás után elmentünk sétálni, és egy kis réten táncoltunk, míg ránk nem szakadt az ég... Vele összhangba voltam, és éreztük egymást... Akkor voltam boldog... nem most.
Szép lassan minden vendég a táncparketten ropta, és elkezdődtek a partnercserék. Meglepődtem, hogy milyen hírességek is eljöttek, mint például Beyoncé, aki ráadásul régen nagy szerelmem volt.
- Úgy tűnik letettél rólam, Justin- mondta nevetve, miközben táncoltunk.
- Igen, úgy néz ki! De ha gondolod egyszer összefuthatnánk- viccelődtem én is, majd kezet csókoltam neki, mert jött egy másik lány akivel táncolnom kellett. Willow Smith! Végre valami öröm is volt az arcomon, hogy egy régi barátommal is lehettem... Vele őszintén tudtam nevetni, és pár pillanatra a gondjaim is elszálltak. Aztán hirtelen minden villany lekapcsolódott, és a zene is megszűnt. Mindenki értetlenül forgolódott a sötétben tudatlanul. Usher és én kicsit többet láttunk a sötétben, de semmi érdekeset nem találtunk.
De akkor kigyúlt egy fénycsóva az étteremben felállított színpadon, és egy árny jelent meg. Belépett a fénybe, és megláttam Őt!
Zoé volt az! Visszajött a lagziba! Olyan gyönyörűnek volt, ahogy a fény visszaverődött fehér ruhájáról, hogy azt hittem álmodom azt a szépséget.
- Kedves ifjú pár, és kedves vendégek! A nevem Zoé Shine, és én vagyok Justin testőre- mindenki megbabonázva figyelte szerelmemet a színpadon, még a fényképészek sem tudtak gépükhöz nyúlni olyan nyugtató volt a hangja.- Szeretnék elénekelni egy dalt a férjnek...- szünetet tartott- ... és a feleségnek! Fogadják sok szeretettel.- fejezte be, és megszólalt egy gitár kíséret. A sötétből én ki tudtam venni, hogy Ben játssza a kíséretet, de nem volt időm elgondolkodni ezen mert Zoé énekelni kezdett, és nekem meghasadt a szívem.


Azt énekelte, hogy neki kéne fognia kezemet, neki kéne megnevettetnie engem, neki kéne éreznie a csókjaim.  Szörnyű volt belegondolni, hogy igaza van, és én olyan nőhöz mentem, akit legszívesebben elkerülnék... De a média nagyon benne volt az életembe... Valahogy ki kellett őket tennem onnan. Ez tűnt a legjobb megoldásnak, és akkor még nem tudtam, hogy Zoé visszatér az életembe... Ha tudom, akkor várok rá... De így... Rosszul jött ki az egész...
Mikor Zoé befejezte mindenki őrjöngött. Lenyűgöző volt, de csak azok érették az üzenetet, akik tudtak mindenről. A családom, Chaz, és én...
- Köszönöm a figyelmet!- mondta mesébe illő mosollyal.- További jó szórakozást!- azzal vidáman ment le a színpadról.
A lagzi további része már oldottabb hangulatban telt, és már én is jól éreztem magam, mert tudtam: Zoé nem haragszik, csak csalódott, de még mindig szeret engem. Ez a tény jókedvre derített.
Minden volt a lagzin. A menyasszonytánc után Caitlin egy elefánton baktatott be az étterembe, és mindenféle giccses dolog követte őt. Egy ici-picit sok volt...
*§*§*§*
- Kicsim! Eljött a pillanat- sipákolt Cait, mikor más a szállodában voltunk kettesben- Adj tíz percet, hogy felkészüljek, és eltöltjük életünk első igazán közös éjszakáját- úgy beszélt róla, mintha csak azért jött volna hozzám. Nekem pedig most le kell feküdnöm vele... Le kéne... Elméletileg...
- Jól van Caitlin!- mosolyogtam rá- De csak tíz perc!- mondtam, egy kacsintás kíséretében, és ő ugrándozva ment a fürdőszobába ahol magára zárta az ajtót.
Gyorsan levettem magamról a ruhát, és egy szál bokszerre vetkőztem. Utána gyorsan bebújtam az ágyba, és magamra húztam a takarót. Nem szeghettem meg az Istennek tett eskümet... Csak Zoéval létesíthetek testi kapcsolatot, és ebből nem engedek! Nem is akarok...
Mikor meghallottam, hogy kinyílt a fürdőszoba ajtó, lehunytam a szememet, és alvást színlelve vértam, hogy Cait mellém érjen.
- Juju-bubu!- mondta kéjes hangon- Kicsim!- hangja kezdett hisztérikussá válni- Justin!- visította, de "nem keltem föl" . Szép lassan leesett neki, hogy már "alszom", és feladta a próbálkozást. Befeküdt mellém az ágyba, és duzzogva hunyta le ő is a szemeit...
Neki lehet, hogy fájt, de én jól cselekedtem... Én csak Zoét szeretem!
Így telt hát a nászéjszakánk... Alvással...........................

itt a kövi nem olyan hosszú, de hamar hoztam :$$:DDD
remélem tetszik nektek :DDD
SOK TARTALMAS KOMIT!!! :D
puszii: girl96^^♥♥

32 megjegyzés:

  1. *.*.* imádom :D

    annyira de nagyon jó :D

    csajoook♥♥♥

    Nattush :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :)
    hip-hop fan voltam..

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész nagyon jó lett:) Elismerésem nektek!
    Tetszett, ahogy Justin alvást színlelt és, hogy nem feküdt le Caitlinnel az ő "feleségével" akit szerintem nagy ívből került volna... Kíváncsi vagyok miről akar beszélni vele Chaz...(gondolom Zoéról...:) Remélem hogy hamarosan Caitlin eltűnik és Zoéval lesz Juss.. Nagyon várom már a következő rész! :D Sok sikert és jó írást!!

    VálaszTörlés
  4. imadtam a veget:))))
    kovit:*
    fan.of.emma

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. :D
    Hááát... imádtam ezt a részt, és még azokat is, amikről lemaradtam. :$
    De most itt vagyok, ahogy látjátok. ^^
    Ez az esküvő... :D:D bár mondjuk furcsálltam, hogy Caitlin nem hisztizett Zoé ruhája miatt. :D:DxD de így is jó volt. :D:D
    meg a That Should be me is tök jó lehetett, hogy csak azok értették, akik tudják Zoé és Justin titkát. :D
    Aztán amikor Justinnak meg kellett ennie a sós kenyeret... xd ott szakadtam. :D:$:D
    a nászéjszaka... hát... ők is ki tudják használni. :D:D de mondjuk megértem Justint... :D
    Nagyon jó lett, s várom a kövit, amit biztos, hogy időben elolvasok. *.*^^
    Pussszpááá. ^^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó! :D Tetszett hogy Justin nem hajlandó megszegni az ígéretét! :))) Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  7. Halii:))
    Nagyon jó lett ez a rész is imádom*.*...remélem hogy hamar összejön már Zoéval mert nem bírom:PP...hamar kövit mert megőrülök:PP...by: Cibike

    VálaszTörlés
  8. Annyira jó*-* imádom<3:D elolvastam az összes részt az elejétől és ez az egyik legjobb töri amit olvastam:D tiszta jó<3:D siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  9. jujjj... *-*-*-*-*-*-*-* iszonyatosan jó leeett *-*-*-*-*-*-* imádom :D*.* áhh Caitlinhez inkább nem fűzök semmit mert szerintem mindenki sejti mire gondolok xdd:$$ de valaki m,ár eltehetné láb alól .__.xdd:$ és annyira sajnálom Justint :/ de főleg Zoét :ss megérdemelte volna :'/ és az előző részhez kapcsolódóan: végül is amikor a pap megkérdezte Justintól hogy feleségéül akarja-e Caitlint akkor simán mondhatta volna hogy nem.:Pxd és nehogy abbahagyjátok pont most mert akkor én behalok ._.xd szóval remélem eléritek legalább a 200.-ik fejezetet :$*--*
    és én még olvastam volna tovább ;$♥
    Kamcsii voltam.^^

    VálaszTörlés
  10. először is: új részt *.*
    másodszor: baromijólett^^
    És milyen ravasz a kis Justin ;) :P xd ügyii megoldás :D ♥ hamard kövit, hisz itt a nyár, az idő (itt) pocsék, így tudtok írni ;)

    VálaszTörlés
  11. wááhh ez naon jó lett :D sós kenyér xD hamar kövit :D:D by: Evuu

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett !! :D
    imádom <3 hamar kövit :D

    VálaszTörlés
  13. Ez egy fenomenálisan szuper rész lett!
    Örülök, hogy Justin nem feküdt le Caitlin-nel. És, hogy Zoé visszajött.
    Jajj, Justinnak most esett le, hogy k*va nagyot hibázott :DD
    Ott az oltár előtt kellett volna nemet mondani, nem utána :) na sebaj..
    Caitlin-t meg gyűlölöm xDDD Olyan jól van megírva róla a rossz, hogy komolyan utálom XDDD
    Gyorsan a következőt! És ne hagyjátok abba! :D
    Még sokáig olvasni akarom :PP

    VálaszTörlés
  14. eznagyonjóó lett (: <3

    VálaszTörlés
  15. Ez nagyon jóóóó :D gyorsan kövit <3 Szegény Zoé :( jó lenne ha megint össze jönnének :'(

    VálaszTörlés
  16. ÁÁÁ ez olyan jó már 3 napja olvasom az elejétől és sak most jutottam ide DE OLYAN JÓ gyorsan kövit :) lányok,hogy tudtok ilyet írni <3 De szegény Zoé :'(

    VálaszTörlés
  17. :) imádom az egész történetet :)))) ezt a részt is . várom már a kövit <3 K. voltam ^^

    VálaszTörlés
  18. Háát ez a két rész nagyon jóóó volt!!!: )))
    Örültem hogy Justin a lagzin már boldog volt mert tudta hogy Zoé nem haragszik rá!:)))ez olyan arii..:)))<333
    Habár igaza volt Jussnak mert ő megfogadta hogy:Az Igazival fog megtörténni...így is lett...Cait a végén nagyon akaratos volt...ez nem nagyon tetszett de amikor Justin "alvást" az nagyon jóóó volt és egyben nagyon tetszett...
    Tömören nagyon jóóó volt sok dolgot elmesélt!!!
    Várom a tövábbi részeket...:))))

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! ^^
    Én vagyok StayStrong, csak lusta vagyok bejelentkezni...xD
    Öööhm, szeretném, ha bekukkantanátok a blogomba, mert egy meglepetés vár rátok. ^^ /http://www.whataboutmyfeelings.freeblog.hu/
    Remélem örülni fogtok neki. ^^
    Sziasztok. :D

    VálaszTörlés
  20. Ez a rész nagyon jó lett :) Justin nagyon rosszat tett..ezt bánhatja .örülök hogy nem feküdt le Caittel és remélem nem is fog :)Zoé visszajött Oo azt hittem elmegy..jobb ha így alakult.:) kíváncsi vagyok a nászútra.Ügyesek vagytok..csak így tovább :P
    Siessetek a kövivel :)

    VálaszTörlés
  21. Szija!
    nagyon jó lett a rész.
    kiváncsi vagyok a kövire.
    de a lényeg hogy van egy meglepi nektek a blogomon.
    http://grave-longlove.freeblog.hu/
    fogadjátok szeretettel. : )

    VálaszTörlés
  22. Hello most ár mind annyian várjuk az uj részt! Kérlekszépen lehetőleg minél hamarabb legyen uj rész mert már mindannyian várjuk! köszi mindenki nevében is.

    VálaszTörlés
  23. Isteni kérlek a kövit megörülök hogyha nem lesz hamarosan!!! :DD ♥

    VálaszTörlés
  24. Ez a story rohat jó!!!!!!!!!! Nem gondolotatok azon hogy ezt megirnátok egy könyvbe biztos nagy sikere lenne!!!!! <3 Én csak 2 napja keztem el olvasni de már is végeztem vele :( ugyhogy gyorsan a kövit....!!!!! :) :D :)

    VálaszTörlés
  25. Kérlek folytassátok imádom már nem bírom :DD mindennap megnézem h van-e új rész :DD xd kérlek ♥ By: Viki

    VálaszTörlés
  26. Istenem mikor lesz kövii:) már nagyon várjuk.És ez a story hihetetlenül joo.:) lécci hamar legyen.énis mindennap jövök és többször is megnézem,hogy vane új rész.:) lécci hamar legyen.:)puszi♥

    VálaszTörlés
  27. Tegnap volt, hogy 1 hónapja nincs rész, mi van veletek???

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Én nagyon szeretem ezt az egész történetet, és mindig mikor lefekszem Justinnal és Zoéval alszok el és velük álmodom! Minden nap nézem a blogot de semmi már 1 hónapja nem írtatok! :( Ez szomorú, mivel írtó jók vagytok! És minden nap úgy ébredek hát ha van új rész, de eddig ne volt. Ha olyan problémák vannak megértem csak akkor írjátok meg hogy ennyi volt és nincs tovább! Kérlek írjatok ha nem akkor azt írjátok le miért nem vagy csak annyit hogy vége! Pleas! Imádlak titeket! Puszi:. Nagyon nagy rajongótok! <3 :D

    VálaszTörlés
  29. azt akart írni hogy amikor lefekszem aludni akkor Justinnal és Zoéval alszom el nem azt hogy lefekszem velük!!! BOCSI ÍRJATOK !!!!! :)

    VálaszTörlés
  30. Ez az egész történet csodálatos:D bár remélem h Cait-tel elvállnak.:|:) Siess a kövivel mert várom mit történik közöttük:D puszí<3

    VálaszTörlés
  31. Sziasztokk! szupi a töri de mikor jön kövi rész? Remélem elválnak :DD

    VálaszTörlés