Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2012. január 8., vasárnap

ÚJ BLOG! :D

http://kimondatlanerzesek.blogspot.com/

Szeretnék megnyugtatni mindenkit, ez az új blog, nem a történet végét jelenti :)
A Kimondatlan érzések nem is történet.
Ez egy napló szerű blog lenne, melyben legmélyebb és legőszintébb érzéseinket, meglátásainkat írjuk le kamaszkori lányként.
Ez akár Neked is segíthet! Jobban megismerheted magad, esetlen felismerheted egy-egy bejegyzésben a saját gondolatidat.
Ha a blog népszerű lesz, akár e-mail-eket is küldhettek, olyan dolgokról, amik titeket érdekelnek, de nem tudtátok még megfogalmazni.
Szeretettel várunk minden kedves olvasót. :D
Gyertek, és hozzátok a barátnőiteket is ;)


puszi: Dettus&girl96 ♥

4 megjegyzés:

  1. nagyon megijedtem ! :OO :D
    nem tudok olvasni..és úgy jött le,hogy vége történetnek..na akkor fussunk neki mégegyszer..aztán megláttam azt a bizonyos nem szót és nagyon megkönnyebültem..:)
    a kimondatlan érzések nagyon tetszik,mert nekem is vannak ilyen érzéseim a múlttal kapcsolatban meg minden :// és az a sok elvárás.. :/
    na szóval nagyon tetszik :)
    de megdobhatnátok minket 1 új résszel is ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves szerkesztőség!Már ne is haragudjatok de az új részt szilveszter után igértétek és MÁR TÖBB MINT 3 HÓNAPJA NEM VOLT RÉSZ!!Ez azért gáz mert akik nem tudnak időbe hozni részt az előző blogjukba AZ NE KEZDJEN BELE MÉG EGYBE MERT EZT AZ OLDALT IS ELHANYAGOLJÁTOK!!!Mostmár mindneki részt akar úgyhogy megkérném a kedves szerkesztőséget , hohy kapják össze magukat és htévégre hozzák az új részt mert igy olvasokat fognak elvesziteni és szerintem egy ilyen jó oldalt kár elhanyagolni.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok Lányok!
    Nagyon jó az egész történetetek és látom sok az olvasótok szóval szerintem próbáljátok összekapni magatokat és egy kicsit alkotni. Csatlakozom az előttem szóló hoz [Nono]. Sajnos 3 hónapja nem volt rész... így sok olvasót elveszíthettek és az csak nektek lesz rosszabb mert egy ilyen jó történetet nem szabad ennyire elhanyagolni! Pls. írjátok meg a következő részt! Már nem tudok várni, már ez is nagy szó hogy megvártam ezt a 3 hónapot! Tisztában vagyok vele, hogy lelki problémáitok vannak nekem is van, de nem hanyagolom ennyire a történetem...
    Bocsássatok meg hogy megmondtam amit gondolok, de sajnos már nem tudok tovább várni... :/

    VálaszTörlés
  4. sziasztok!
    ürünék ha valaki megmondaná mikor lesz új rész!!! ha valaki tudja írja ki!! előre is koszi

    VálaszTörlés