Megemlítendő dolgok! :)

Hey! If you a Justin Bieber fan than you can translate the story your own language and you can read it if you want to! (: We hope you like it! :D (don't miss the comment!!!)

2012. március 8., csütörtök

Sziasztok.!

Fúú....hogy is kezdjem. :) Tudom,hogy már nagyon-nagyon-nagyon-nagyon régen nem volt rész. :(
Ezért első sorban bocsánatot szeretnék kérni, Petra nevében is. Sajnos nagyon összejöttek a dolgok és egyszerűen hétről-hétre egy órányi szabad időnk sem volt szinte és amint tudjátok, a jó részhez idő kell.
Én jövőhéten elutazom... DE ha még mindig vannak olyanok akik ennyi idő kihagyás után is szívesen olvasnának új részt....akkor kérem jelezzétek és amint hazaértem írok egy új részt. :) ÍGÉREM! :) Tehát... ha szeretnétek még mindig,hogy legyen új rész jelezzétek itt kommentben vagy twitteren akár facebookon. :) Megértéseteket köszönöm. :)

Puszi: Dettus.

20 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretném*--*

    VálaszTörlés
  2. Én szeretnék új részt. =)

    VálaszTörlés
  3. Én! én nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretnék mát részt! Annyira hiányoznak már! A rendszeres elvonási tünet meg kiakasztó XD! Nagyon szeretem a sztoritokat ez a legnagyobb kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  5. Legyen rééééész!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretném már olvasni a kövi részt.. *.*

    VálaszTörlés
  7. hát csajok :D ezt végig kellett gondolnom, de komolyan :$ (Dettihováutazol?) nagyon rég volt rész, és azt hiszem, az egészet újra kell olvasnom ahhoz, hogy mindennel tisztában legyek :$ még mindig a 9. rész a kedvencam amúgy^^ ♥
    szerintem lendüljetek bele újra, és hamarosan úgy is itt a nyár (jópoénmi?!xd) és akkor majdcsak több időtök lesz :")
    s bár, be kell vallanom, haragszok rátok egy kicsit :$ azért nem szeretném, hogy abbamaradjon a blog, hisz ti vagytok azok, akikek köszönhetően egyre jobb író leszek (egobefigyel) :D szóval jöjjön a rész, ha hazaértél, és vigyázz magadra ;) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olaszország, Róma. :)) egy hétig leszek... (: Dettus.

      Törlés
  8. éééén nagyon szeretnééék.*-*

    VálaszTörlés
  9. LEGYYYYEEEEEEN <3

    VálaszTörlés
  10. én is várom az új részt! :)

    VálaszTörlés
  11. Legyen...létszi! :)<3

    VálaszTörlés
  12. Legyen,legyen,legyeeeeeeen léccíí!!!:D<33

    VálaszTörlés
  13. legyen új réééész *-* de mivel rég volt ezért most nagyon nagyon hosszú részt kérünk :$

    VálaszTörlés
  14. mikor kapjuk az új részt ? ;)

    VálaszTörlés
  15. remélhetőleg hétvégére elkészül... :) már elkezdtem írni de sajnos mióta hazaértem beteg vagyok így leginkább ágyban fekszem és pihenek.:/ igyekszem mindenképp.... :))

    VálaszTörlés
  16. Legyen új rész :D Ez a kedvenc blogom és nem szeretném ha abbahagynátok:DD Amúgy jobbulást...:)

    VálaszTörlés